Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Atenţie la berea cu fruct. Unele produse au în conţinut 12 E-uri!

Autor: | | 1 Comentarii | 672 Vizualizari

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons a realizat studiul pe produsele tip bere cu fruct ce se regasesc pe piata din Romania.

In cadrul studiului au fost analizate 10  produse tip bere cu fruct, achizitionate in mod aleatoriu si anonim in luna iulie 2014.Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce priveste numarul de E-uri, din cele 10 de tipuri de produse analizate:

- 40 %  din produsele analizate au in continut 3 E-uri;

- 20 % din produsele analizate au in continut 1 E-uri;

- 20 % din produsele analizate au in continut  2 E-uri;

- 10 % din produsele analizate au in continut 7   E-uri;

- 10 % din produsele analizate au in continut 12 E-uri

Numarul de E-uri continute in produsele supuse studiului variaza intre 1 si 12 E-uri .

Produsele tip bere cu fruct care au stat la baza studiului au ca distribuitor/producator urmatoarele companii: Heineken Romania S.A., S.C. Bergenbier S.A. si URSUS BREWERIES S.A.

Continutul de alcool variaza intre 0.00% si 4 %

- 40% din produsele supuse studiului  au in coninut de alcool de 1.9%;

- 30% din produsele supuse studiului  au in continut  de alcool de 0.00%;

- 20% din produsele supuse studiului  au in continut de alcool de 4%;

- 10% din produsele supuse studiului  au in continut de alcool de 2.5%

Continutul de bere variaza intre 37%  si 88% , dupa cum urmeaza :

- 50% din produsele supuse studiului au in continut 40% bere;

- 20% din produsele supuse studiului au in continut 88% bere;

- 10% din produsele supuse studiului au in continut 37% ;

- 10% din produsele supuse studiului au in continut 50%;

- 10% din produsele supuse studiului au in continut  44% bere;

Din punct de vedere al continutului de limonada sau bautura racoritoare acesta variaza intre 12%  si 63 % :

- 20% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 12%;

- 10% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 50 %;

- 10% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 56%;

- 10% din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 63%;

- 50%  din produsele supuse studiului au un  continut de limonada sau bautura racoritoare de 60%;

Doar 20% din produsele analizate au mentionat pe eticheta valoarea energetica.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.