Asociația Marilor Rețele Comerciale din România(AMRCR) a ajuns acum la 18 membri și adună nume ca Auchan, Cora, Carrefour, Decathlon sau Mega Image.

Din martie 2019, conducerea AMRCR este exercitată de un Consiliu Director format din cinci membri, care reprezintă unele dintre cele mai mari companii de retail din România: Aura Rădulescu (Cora România), Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România).

AMRCR a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 18 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

„Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale. „,arată un comunicat al asociației.