În ultimii ani, micile business-uri creative s-au afirmat tot mai mult în industria design-ului autohton. Din ce în ce mai mulți români aleg să își personalizeze stilul de viață cu produse unice, realizate manual sau în serii limitate. Efervescența din jurul Romanian Design Week este numai unul dintre exemplele care ne pot da măsura creativităţii și a nevoii de afirmare a designerilor români. Cu toate acestea, pentru tinerii antreprenori, calea către succes este adesea plină de obstacole.

Băneasa Shopping City înţelege provocările pe care antreprenorii creativi le întâmpină atunci când pășesc în lumea business-ului. Deoarece chiar şi cele mai inovatoare proiecte au nevoie de un imbold pentru a-şi lua avântul, Băneasa Shopping City le propune o provocare: cele mai „votate” proiecte din domeniile creative pot avea propriul magazin în mall-ul celor preocupați de cele mai noi trenduri. MOOZA Pop Up Store, un spațiu utilat şi complet decorat, va găzdui în fiecare lună produsele câte unui antreprenor din domenii precum design vestimentar, accesorii, design interior sau produse cosmetice.

„Există un trend în a-ți «condimenta» stilul cu produse hand made, care au în spate povești personale. Observăm, de asemenea, că design-ul autohton prinde putere și din ce în ce mai mulți oameni caută să poarte ținute-concept. Băneasa Shopping City este locul de întâlnire și shopping al  oamenilor cu stil și personalitate. Ne dorim ca experiența pe care le-o oferim să fie marcată și de bucuria de a descoperi produse originale, unicat, «hand crafted»”, spune Hanny Bratu, director de marketing al Băneasa Developments. 

Prin intermediul proiectului MOOZA Pop Up Store, Băneasa Shopping City își întărește angajamentul de a pune la dispoziția clienților săi varietate, calitate și cele mai noi tendințe în fashion și entertainment, oferindu-le în permanență experiențe noi și inedite.

Centrul comercial din nordul capitalei aduce sub același acoperiș un mix complet de branduri din zona modei – de la cele mai avangardiste sau exclusive în România, la cele mai cunoscute în rândul publicului larg – pentru cea mai bună experiență de shopping. În același timp, Băneasa Shopping City își îmbogățește constant oferta de entertainment, de la proiecțiile și spectacolele de la Grand Cinema & More, la atracțiile din centrul de divertisment Grand Combo, la expozițiile din Grand Cosmos.

Pentru a putea obține spaţiul, antreprenorii trebuie să îşi înscrie campania de promovare a brandului pe platforma proiectului MOOZA Pop Up Store, disponibilă pe pagina www.baneasashoppingcity.ro, și să strângă cel mai mare număr de voturi.