Într-o primă fază, Amway Bulgaria va oferi 110 produse, din toate gamele de frumusețe, nutriție, îngrijire a locuinței, urmând să își mărească periodic portofoliul de produse în această țară.

Operațiunile Amway din Bulgaria se bazează pe un model de vânzari directe, iar până la finele anului 2014 compania are în plan să aibă 17.000 de întreprinzători independenţi autorizați în această nouă piață.

"Bulgaria este o piață cu potențial ridicat, unde consumatorii sunt pretențioși și doresc din ce în ce mai multe produse de înaltă calitate. Suntem bucuroși să deservim această piață cu produsele noastre, dar și cu modelul nostru de afaceri. Distibuitorii noștri sunt forța motrică ce ne propulsează afacerea spre sucess și sunt convinsă că Amway Bulgaria va crește în ritm accelerat”, a declarat Ioana Enache (foto), General Manager Amway pe România și Bulgaria.

Taxa de înregistrare pentru cetățenii bulgari care vor să întreprinzători independenţi autorizați Amway, este de 22 leva (aproximativ 50 de lei) și poate fi plătită prin intermediul site-ului www.amway.bg.

Amway a început să dezvolte primul produs de curățenie ecologic și bio-degradabil – Liquid Organic Cleaner (LOC) – în 1959. De atunci, compania s-a extins la nivel global, iar în prezent distribuie peste 450 de produse.

La nivel global, în 2013, Amway a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Compania este prezentă în peste 100 de țări și are 21.000 de angajați. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători.

În România, Amway și-a început activitatea în 1997 și a ajuns la afaceri de circa 20 mil. euro. Numărul actual de întreprinzători independenţi Amway este de aproximativ 40.000.

Valoarea medie lunară a unei facturi este de 400 lei, iar cele mai multe comenzi sunt acoperite de Capitală, dar contribuie semnificativ şi clienţii din Iaşi, Cluj şi Constanţa.

Pe același segment de piață cu Amway, care aparține gigantului Alticor, activează și Avon, Oriflame, Zepter sau Forever Living Products. Datorită portofoliului de produse (cosmetice, suplimente alimentare, produse de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței, vase de gătit, sisteme de tratare a apei, plus o gamă de produse premium constând în parfumuri, lenjerie și bijuterii.), compania intră în competiție pe piaţa locală și cu Beiersdorf, Procter & Gamble, Henkel sau Unilever.