În special adolescenții sunt mari consumatori de vlogguri, astfel că, în România, companiile care investesc în publicitate pe acest tip de canal, își fac un plan bine pus la punct în prealabil, cu privire la publicul țintă. Selly este în momentul de față cel mai popular vlogger din România, cu peste 2 milioane de abonați și asta pentru că este intens promovat. Peste trei milioane de abonați are un alt tânăr care-i învață pe alții cum să treacă de nivelurile dificile la anumite jocuri video.

Vloggerii depun eforturi mari pentru a avea un numărt cât mai mare de vizualizări pentru că în funcţie de audienţă cer bani pentru promovarea unor produse. În momentul de față nu există cifre oficiale despre câştigul din vlogging, dar în industrie sunt vehiculate sume de la câteva sute de euro până la peste o sută de mii pe lună. Cei care trăiesc din asemenea filmări se feresc să dea detalii, deşi recunosc că din asta trăiesc şi au învăţat să îi ignore pe cei care îi critică din invidie.

„La început, așa, mă mai afecta, acum nu mă mai afectează foarte tare, mă gândesc tot timpul că oamenii ăia nu îmi plătesc facturile și atunci nu are de ce să mă intereseze pe mine părerea lui X”, a declarat Alina Gologan, vlogger lifestyle pentru Digi 24.