Allianz-Țiriac Asigurări a luat măsuri suplimentare pentru a-și ajuta clienții să rămână stăpâni pe situație în contextul răspândirii noului coronavirus COVID-19 la nivel național.

Astfel, măsurile adoptate de companie vizează facilitarea inspecțiilor de risc la distanţă, precum și facilitarea inspecțiilor de daună la distanţă, în baza transmiterii electronice de către clienți (persoane fizice şi persoane juridice) a documentelor necesare şi fotografiilor avariilor, fără a fi necesară întâlnirea cu un inspector constatator.

În cazul daunelor auto, compania precizează că nu este necesară deplasarea la un centru de constatare şi interacţiunea directă cu inspectorul constatator. Măsura nu se aplică însă în caz de daună totală sau furt.

Autoconstatare pentru daunele la bunuri

În cazul daunelor la bunuri, s-a decis promovarea modalităţii de efectuare a constatării de către clienții persoane fizice (autoconstatare) a daunelor produse bunurilor asigurate, precum și  efectuarea constatărilor daunelor la bunuri prin acordarea de asistenţă la distanţă din partea reprezentanţilor de daune ai Allianz-Țiriac, pentru toţi asiguraţii (persoane fizice şi persoane juridice).

De precizat însă că măsurile sunt aplicabile în funcţie de severitatea avariilor şi a evaluărilor efectuate de specialiştii de daune, iar clienţii vor primi instrucţiunile adecvate privind modul de instrumentare a daunelor.

În cazul daunelor de viaţă şi sănătate, Allianz-Țiriac a implementat deja platforme electronice de avizare şi gestionare a daunelor, care sunt deja cunoscute în rândul clienţilor şi partenerilor de afaceri.

Măsurile menţionate sunt doar o parte din acţiunile implementate de Allianz-Țiriac până acum şi au scopul de a proteja sănătatea clienţilor, angajaţilor, colaboratorilor şi partenerilor noştri, prin reducerea la minimum a interacţiunilor şi a deplasărilor în teren.

Soluții digitale

”Soluțiile digitale pentru achiziția de polițe și pentru gestionarea procesului de daună dezvoltate de Allianz-Țiriac se dovedesc foarte utile în această perioadă dificilă. În același timp, clienții noștri se pot baza pe cei peste 2.500 de consultanți care sunt pregătiți să-i ghideze și să le ofere cele mai bune soluții de asigurare pentru ei și cei dragi prin mijloacele alternative de comunicare – telefon, apel video.

Allianz-Țiriac dovedește încă o dată că este un partener de încredere și responsabil față de clienții săi“, a declarat Marilena Bârliga, Director al Diviziei Market Management şi Comunicare.

În plus, deși majoritatea contractelor de asigurare pentru persoane exclud dintre acoperiri riscurile generate de o boală care debutează în contextul unei pandemii, Allianz-Țiriac a decis să analizeze punctual eventualele situații de îmbolnăvire cu COVID-19 în rândul clienților săi.

Allianz-Țirac își încurajeaă clienții să folosească mijloacele de comunicare electronică și prin telefon cu agenții și consultanții companiei. De asemenea, aceștia au la dispoziție informații despre serviciile Allianz-Ţiriac, prin intermediul website-ului allianztiriac.ro şi al portalului allianzdirect.ro.

”Un partener de încredere”

Clienții pot achiziționa online polițe auto, de locuință și călătorie, pot notifica daune (pentru polițe auto, de locuință, călătorie, sănătate sau viață) și pot plăti primele de asigurare.

Iar aplicația Allianz-Țiriac Mobile permite, pe lângă achiziția de polițe (RCA și călătorie), plata primelor și notificarea daunelor, și vizualizarea polițelor de asigurare și a înștiințărilor de plată scadente, efectuarea de modificări pentru polițele de viață cu componentă investitională (transferuri de unități, redirecționări de prime și plăți suplimentare), vizualizarea situației contului investițional sau modificarea datelor personale.

Compania pune la dispoziţia clienților și serviciul Claims Tracker – o soluție 100% digitală pentru urmărirea modului de soluționare a daunelor Casco pentru persoane fizice și îi asigură pe toți clienții și partenerii săi că dispune de planuri de continuitate de business care vor fi activate progresiv în funcţie de desfășurarea evenimentelor, astfel încât serviciile să funcţioneze în parametri corespunzători și clienții să nu fie afectați.

Allianz-Țiriac rămâne un partener de încredere pentru clienţii săi, precizează compania.