Festivalul de la Portoroz (Slovenia) răsplătește cele mai creative proiecte publicitare, fiind cea mai importantă competiție de acest fel din Europa Centrală și de Est. Festivalul a adunat anul acesta mai mult de 1400 de lucrări înscrise.
“Secundă – viață” este un mecanism de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett, care constă în cedarea contravalorii difuzării media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Pentru prima sa ediție, “Secundă – viață” a fost pusă în slujba Fundației Mihai Neșu.

„Secundă – viață este o idee care schimbă felul în care publicitatea se implică în viețile oamenilor. Mă bucur enorm că reușim să ajutăm cauza lui Mihai Neșu și că o idee românească este recunoscută și apreciată internațional. Dovada că o idee locală poate avea impact peste tot în lume este că în acest moment primim cereri din rețeaua Leo Burnett de a implementa Secundă – viață și în alte țări din Europa și Asia.” a declarat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.

Din partea Leo Burnett, echipa care s-a implicat în realizarea “Secundă – viață”: Victor Stroe (Planning Director), Liviu Toader (Art Director), Irina Becher (Copywriter) și Diana Alexa (Brand Comm Manager), iar din partea Gazetei Sporturilor: Andreea Mira (Marketing Director) și George Stucan (PR Coordinator).

În plus, în cadrul competiției de anul acesta, rețeaua Leo Burnett a câștigat şi premiul Golden Net, distincție acordată celei mai bune rețele de publicitate din Europa Centrală și de Est.

Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.