Mugur Mihăescu a investit, împreună cu colegii săi din trupa Vacanţa Mare, peste 1.000.000 de euro într-o casă de producţie. Investiţia va fi recuperată în doi-trei ani.

S-a născut la Sadova şi este unul dintre cei mai apreciaţi umorişti din România. Asta pentru că a reuşit să facă din Vacanţa Mare o trupă de succes, iar din Garcea unul dintre cele mai cunoscute branduri din România. Spectacolul pe care îl oferă telespectatorilor Kanal D a fost, încă de la început, o reuşită. La fel cum s-a dovedit şi cel mai important business al lui Mugur Mihăescu: casa de producţie pe care a deschis-o, împreună cu colegii lui, imediat după ce a plecat de la Pro TV. „Primii paşi au fost făcuţi chiar în momentul în care am semnat contractul cu Kanal D. Când am luat prima de instalare, am zis: banii sunt făcuţi să îi investeşti în ceva, cu cap. Aşa că am luat toată prima de instalare şi am investit-o în proiectul ăsta“, a spus reporterilor Capital Tv Mugur Mihăescu. „Nu ne-am axat numai pe televiziune, ne-am gândit, când am început această casă de producţie, să acoperim tot ce înseamnă media şi suport media gen peliculă, HD. De aceea, investiţia noastră a depăşit 1,2 – 1,3 milioane de euro“, a adăugat el.

147-26328-19_bahmu_08.jpgADRIANA BAHMUŢEANU, deşi prezintă o emisiune de succes şi colaborează la cel mai citit ziar din ţară, nu se bazează prea mult pe banii câştigaţi din presă.

La fel ca soţul ei, Silviu Prigoană, Adriana Bah­muţeanu nu mai are nevoie de nicio prezentare. Este cunoscută, ascultată, iubită. Asta pentru că a ştiut dintotdeauna cum să-şi facă imagine. A ajutat-o şi profesia ei de jurnalist, o meserie pe care o face cu plăcere şi de care s-a îndrăgostit încă de pe vremea când era copil. A fost redactor-şef la mai multe publicaţii şi recunoaşte că presa mondenă i se potriveşte perfect. „La şuetă cu Bahmu“, emisiunea prezentată de ea, a devenit un vector de audienţă, aducând în ianuarie, împreună cu celelalte progame de succes, Kanal D pe locul trei în topul posturilor de televiziune. Despre ea se ştiu multe şi se spun şi mai multe. Ceea ce nu prea se ştie este că Adriana este şi un prosper om de afaceri. Care sunt businessurile Adrianei, cum face ea faţă crizei economice, care sunt domeniile în care intenţionează să investească, dar şi cum reuşeşte să îşi împartă timpul între familie, hobby-uri şi afaceri, aflaţi duminică, într-o ediţie specială a emisiunii Capital Tv.