Totti Caffe este destinată exclusiv consumului HoReCa (cluburi, baruri, hoteluri, restaurante, cafenele). Blendul poate fi folosit în aparate profesionale de espresso, luându-şi ca partener compania italiană Nuova Simonelli, cu experiență și tradiție în producția de espressoare încă din 1936.

pe piață a mărcii Doncafe – sub umbrela căruia sunt comercializate acum patru feluri de cafea măcinată:  Elita, Selected, Gold și Decaffeinated. “Nu există nimic mai important pentru noi decât asta. Deși suntem aici de 16 ani,, Doncafe e percepută totuși ca o marcă tânără pe piață”, spune el, mărturisind că «Am făcut o mișcare strategică îndrăzneață, dar suntem convinși că pe termen lung am făcut ceea ce trebuie”.

În România, Strauss deține mărcile Doncafé (sub umbrela căruia sunt comercializate patru feluri de cafea măcinată: Elita, Selected, Gold și Decaffeinated) și Fort și o cotă de piață de peste 30% pe segmentul de cafea prăjită și măcinată și  peste 20% pe segmentul de cafea solubilă, conform AC Nielsen.

Segmentul de capsule, alături de HoReCa și vending (aparatele de cafea din spații publice și din sedii de companii) și-au adjudecat un sfert din cifra de afaceri a Strauss, care a ajuns anul trecut la circa 53 mil. euro.

Românii beau cafea de peste 300 de milioane de euro.Consumul de cafea a crescut în primele patru luni ale acestui an cu circa 15% faţă de aceeaşi perioadă din 2011.

Concret, românul prins în statistici consumă, anual, 2,3 kilograme de cafea, de aproape cinci ori mai puţin decât finlandezii, arată un studiu despre consumul naţional realizat de World Research Institute.

Cumulat, primii cinci cei mai mari jucători – Kraft, Strauss, Nestle, Tchibo şi Fortuna -, deţin peste 83% din piaţă, în volum.