“Admiterea participării Grup Feroviar Român în continuarea procesului de privatizare al BDZ Cargo este o dovadă a faptului să GFR este un jucător important, de anvergură regională și europeană. Dacă ar fi să citim printre rânduri, putem să vedem prin această admitere și recunoașterea calității de investitor strategic pe care o are GFR. M-aș bucura dacă această societate ar avea parte de aceeași recunoaștere și în spațiul românesc”, spune Gruia Stoica, președintele Grampet Group. În plus, președintele Grampet Group a subliniat importanța constituirii unui operator regional, care să reușească să unifice activitatea de transport feroviar de marfă din Bulgaria, Serbia și din România.
“Din toate calculele și din toate analizele pe care le-am afectuat, reiese foarte clar faptul că transportul pe cale ferată va fi cu adevărat eficient în momentul în care România, Bulgaria și Serbia vor funcționa sub umbrela unui operator regional, capabil să integreze transportul feroviar de marfă din aceste țări și să facă competitiv acest sector”, conchide Gruia Stoica.