Managerii de magazine și toți angajații cu funcții de conducere au început deja să-și înlocuiască telefoanele cu iPhone 4S. Acest lucru se traduce prin utilizarea, la nivel de companie, a peste 10.000 de telefoane iPhone. Această lovitură vine pentru BlackBerry într-un moment în care producătorul canadian și-a lansat noul sistem de operare, BlackBerry 10, un ecosistem mult mai modern și mai competitor cu iOS și Android.

Nu este prima oară când BlackBerry pierde un client important în fața lui Apple. În luna noiembrie 2012, National Transportation Safety Board și-a anunțat intenția de a muta 400 de utilizatori BlackBerry către iPhone 5, justificându-se prin faptul că producătorul canadian a scăzut în popularitate prea mult

În septembrie 2012, biroul de emigrare al Statelor Unite a renunțat la 17.600 de telefoane BlackBerry pentru iPhone pe motiv că BB nu întrunea condițiile tehnologiei moderne de care agenția avea nevoie. În luna mai a anului trecut, Administrația pentru securitatea transportului a anunțat un plan prin care urma să plătească 3 milioane de dolari pentru achiziția de produse Apple, în loc să cumpere produse BlackBerry și Microsoft.

Totuși, cea mai mare lovitură primită de BlackBerry a fost când departamentul de securitate a informației a renunțat la parteneriatul cu firma canadiană, mai exact la cele 162.000 de telefoane, în condițiile în care potențialul este de 8 milioane de produse pentru acest departament.