La un an de la lansarea primei platforme de monitorizare a reputaţiei brandurilor în social media din Romania, Zelist Monitor vine cu o schimbare a interfeţei de utilizare, surse social media noi şi tool-uri noi.
Noua platformă permite măsurarea impactului mesajului (vizitatori potenţiali) şi nivelul de viralizare (preluări pe blogurile româneşti, pe Facebook şi pe Twitter). Se estimează astfel numărul de vizitatori potenţiali care sunt expuşi mesajului, luând în calcul atât diseminarea primară a informaţiei, cât şi diseminarea secundară cauzată de propagarea mesajului în blogosferă, pe Facebook şi pe Twitter.
De asemenea, Zelist Monitor oferă acum date demografice despre cei care poartă conversaţii în social media cu privire la un anumit subiect, precum şi distribuţia lor pe regiuni geografice.
Poate cea mai însemnată schimbare a platformei este reprezentată de monitorizarea Facebook şi a forumurilor în limba română. Sistemul analizează în timp real peste 2.000 de grupuri publice şi peste 15.000 de pagini publice din această reţea socială cu peste 3 milioane de utilizatori activi din România şi cele mai importante 10 forumuri din România, numărul acestora urmând să crească constant în următoarele luni.