Noul magazin este situat în mall-ul AFI Cotroceni, are o suprafaţă de 70 mp şi este dedicat dispozitivelor electronice IQOS – produse inovatoare pentru fumătorii adulţi, care propun un mod nou de a utiliza tutunul prin încălzire – fără ardere, fără fum, fără scrum şi cu mai puţin miros, precum şi produselor Heets, care se folosesc împreună cu dispozitivul IQOS. Un nou magazin va fi deschis luna viitoare.

“IQOS este o categorie nouă. Începem de la zero, deşi creşte rapid, cota de piaţa este de puţin peste 1%, în cele mai mari oraşe. Nu afectează încă piaţa totală a ţigărilor. Viziunea noastră este ca toţi fumătorii să treacă la astfel de tehnologii. Investim 3 miliarde de euro în cercetare si dezvoltare şi sunt convins că rivalii noştri investesc la rândul lor în dezvoltarea de tehnologii care să livreze ceea ce fumători doresc, dar fără factorii daunători”, spune Bibic. 

La sfârşitul lunii iulie, Philip Morris a anunţat că va investi 490 de milioane de euro pentru a transforma fabrica de ţigări din Otopeni într-o unitate de producţie a rezervelor din tutun care sunt folosite împreună cu dispozitivul IQOS. Aceste rezerve din tutun sunt comercializate sub denumirea de Heets, iar fabrica din Otopeni va fi una dintre primele unităţi PMI unde vor fi produse şi exportate produse din tutun cu potenţial de risc redus.

“Într-o zi ţigările vor fi înlocuite de dispozitive precum IQOS. De regulă, când apare o nouă tehnologie, o înlocuieşte gradual pe cea veche. Acum e dificil de crezut, dar aşa va fi.  O nouă versiune IQOS a dispozitivului va fi disponibilă anul acesta. Lansat în Japonia în anul 2015, IQOS a fost introdus pe piaţa românească la finalul aceluiaşi an, România fiind a patra piaţă din lume unde a fost lansat noul produs, după Japonia, Italia şi Elveţia.