“Cea mai mare competiţie pe care am întâlnit-o aici este pe piaţa forţei de muncă. Industria IT este în creştere accelerată, românii sunt buni la IT, însă cererea este atât de mare încât este o piaţă a angajaţilor. Legat de producătorii de software, există cu siguranţă o concurenţă, dar aceasta vine de la companii globale precum Oracle, SAP, Microsoft. Vom investi în continuare în angajaţi şi în hardware.  Salariile pe care plătim nu sunt cu mult mai mici decât media pieţei. Vreau să facem o cercetare internă pe niveluri de salarizare şi le vom ajusta corespunzător. Angajaţii vor beneficia de un program denumit Enhance. Ei vor fi consiliaţi personal de specialişti”, a declarat Yusuf Önder Eren.

Noul şef al TotalSoft a declarat că principalul său obiectiv este să reorganizeze compania în două divizii separate de business Enterprise Application Software şi Financial Service Business Unit, proces care ar urma să fie finalizat în luna decembrie a acestui an. Divizia Enterprise Application Software este condusă de Dania Şelaru, iar pentru cea de a doua divizie TotalSoft se află în proces de recrutare. 

De ce au cumpărat turcii TotalSoft

„În consiliul de administrație al Logo Software existau doi membri independenţi, iar eu eram unul dintre ei. Am fost pentru achiziţia TotalSoft, iar la baza deciziei au stat trei motive:  faptul că TotalSoft este o companie aflată într-o ţară membră a UE, pentru produsele create de companie şi pentru oamenii care au creat aceste produse”, a adugat Eren. 

Înființată în 1994, compania TotalSoft este unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business  din Europa Centrală. În prezent, TotalSoft are o echipă de 470 de specialiști și proiecte în 46 de țări, pe patru continente.  TotalSoft a fost achiziționată în toamna anului trecut de Logo Yazılım A.Ș. (Logo), cel mai mare furnizor independent de software din Turcia, ca parte a strategiei companiei de a se extinde pe piețele internaționale. Logo este prezentă pe 45 de piețe internaționale și deservește peste 85.000 de clienți din Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia.