Florian Pârva a primit, în 2015, o moștenire de la tatăl său: un atelier tradițional de tâmplărie, în care a investit peste 10 mii de euro. Bani, pe care i-a recuperat în primele luni de la lansare. Odată cu atelierul (mica afacere), Florian Pârva a moștenit de la tatăl său și abilitățile de a fi antreprenor. 

Perseverența, pasiunea pentru ceea ce face și entuziasmul l-au ajutat să clădească o afacere de succes. Lui Florian Pârva, de profesie inginer constructor, i s-au alăturat în afacere Dan Răcilă, tâmplar universal și Paul Adrian Răcilă, tehnician mecanic și artist vopsitor. 

După ce au analizat concurența, cei trei și-au dat seama că sunt multe firme care produc concepte standardizate de uz general. Astfel, ei au identificat o oportunitate în a face tâmplărie de nișă. S-au decis, astfel, să ofere clienților concepte moderne personalizate, pentru a veni în ajutorul tinerilor antreprenori care caută să-și materializeze ideile ieșite din tipare. Un exemplu în acest sens este brandul Șezi, fondat de arhitecții Octavia și Lucian Loiș. După ce-și modelează în 3D primele obiecte, arhitecții colaborează cu cei de la Atelier 53, care le realizează produsul. 

Pe termen scurt, Florian Pârva și-a propus să facă din business-ul său „un hub creativ pentru minți active, în care ideile originale, schițate pe un șervețel sau visate noaptea, se pot materializa, la nivel de prototip și în serie, împreună cu echipa sa”, după cum spune. El vrea, totodată, să promoveze produsele tradiționale românești pentru ca acestea să contribuie semnificativ la reinventarea identității populare pe piața europeană.