Transporturi si Infrastructura

Wizz Air are o nouă politică a bagajelor de cabină. VEZI ce s-a schimbat

Autor: Bogdan Biszok | luni, 09 iulie 2012 | 32 Comentarii |

Wizz Air a anunţat că, de la 1 august, va începe testarea unei noi politici a bagajelor de cabină pentru a mări performanţele de punctualitate şi pentru a îmbunătăţi experienţa pasagerilor din timpul procedurilor de îmbarcare.

Testul, va fi iniţiat începând de luna viitoare pe toate zborurile de la Londra Luton spre Katowice (şi retur) şi răspunde unei probleme aflate în creştere pentru zborurile scurte, şi anume că spaţiul limitat de la bordul aeronavelor reduce confortul din timpul îmbarcării, când prea multe bagaje de mână sunt aduse în cabină.

Bagajele sunt descărcate frecvent de către membrii echipajului, cauzând de cele mai multe ori întârzieri. Pentru a îmbunătăţi performanţele de punctualitate şi pentru a reduce disconfortul pasagerilor, în mod special al celor care călătoresc cu copii sau al vârstinicilor, pasagerilor li se sugerează să aibă bagaje mai mici.     

Începând cu 9 iulie, pasagerii care vor rezerva locuri pe ruta aflată în test şi vor călători după 1 august, pot avea un bagaj mic de cabină sau pot plăti 10 euro pentru a transporta un bagaj mare. Cei care vor alege să plătească pentru un bagaj mare de cabină, vor beneficia de îmbarcare prioritară (după pasagerii care au prioritate, de exmplu mamele cu copii) pentru a garanta spaţiu în compartimentele de depozitare. Bagajul opţional de cală continuă să fie disponibil tuturor pasagerilor. Bunurile cumpărate în aeroport (o sursă importantă de venit pentru cei 78 de parteneri Wizz Air) vor fi permise în continuare în cabină, în mod gratuit. Wizz Air consideră că acest test va reduce aglomerarea din timpul îmbarcării şi va îmbunătăţi performanţele de punctualitate şi va rezulta într-o experienţă de călătorie mult mai bună. Perioada de test este planificată să se încheie la sfărşitul lunii august. Cu toate acestea, dacă rezultatele nu vor fi concludente, această perioadă poate fi extinsă. Dacă perioada de test se dovedeşte un succes politica bagajului de cabină va fi extinsă pe toată reţeaua Wizz Air.  

Politica bagajului de cabină: un singur bagaj mic de cabină sau un bagaj mare de cabină pe pasager. Bunurile cumpărate în aeroport după controlul de securitate vor fi permise la bord în mod gratuit !

“Considerăm că o taxă 10 de euro pentru bagajele mari de cabină va încuraja cea mai mare parte dintre pasageri să călătorească doar cu un bagaj mic de cabină, care poate fi aşezat sub scaunul din faţă. Acest lucru va crea din procedurile de îmbarcare o experienţă mult mai plăcută, fără disconfortul culoarelor aglomerate, prin supraaglomerarea spaţiului redus de depozitare şi fără întârzirile constante pentru debarcarea bagajelor în exces. Mai puţină greutate la bord va rezulta şi în mai puţin combustibil folosit, reducând costurile şi protejând mediul înconjurător. Sperăm că pasagerii se vor bucura de aceste beneficii în timpul perioadei de test pe ruta Londra Luton – Katowice. Dacă testul se dovedeşte de succes, vom extinde noua politică a bagajului de cabină şi beneficiile sale din timpul îmbarcării pe toate cele 244 de route, din 28 de ţări”, a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.

EVZ

Unica

Elle

Ziare.com

dz

Animal Zoo

Transporturi si Infrastructura

14 aprilie 2014

Cifrele care arată adevărul despre transportul rutier de marfă

Transporturi si Infrastructura

14 aprilie 2014

CLASAMENT: Cele mai bune şcoli de şoferi din Bucureşti

spune-ti parerea

LASA UN COMENTARIU

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.