SE INTAMPLA ACUM!

Femei de succes

De la televiziune la PR: Povestea antreprenoarei care conduce un business de 160.000 de euro pe an

Autor: capital.ro | sâmbătă, 26 martie 2016 | 1 Comentarii

Mihaela Raluca Tudor este femeia de afaceri care are grijă de branding-ul diplomaţilor, al persoanelor publice sau al chef-ilor cu stele Michelin. De-a lungul timpului a reuşit să crească afaceri de la câteva sute de mii de euro până la milioane de euro, a salvat companii de la faliment şi a creat branduri. Ea conduce un business în comunicare, Tudor Communication.

Traseul său profesional a fost bine stabilit de când avea 19 ani şi s-a înscris la Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii Bucurşti. În scurt timp, a devenit jurnalist TV. De la un început a ştitu că trebuia să tragă tare, că avea multe de învăţat şi că era singura sa şansă să fure meserie. „Îmi planificasem deja, în minte, următorii ani –unde şi ce o să ajung”. Și-a atins toate scopurile de jurnalist TV, dar a fost mereu ca într-un carusel fără oprire. În paralel, mergea şi la facultate. 7 zile din 7, cu 4 zile libere pe lună, cu stres mult şi presiune continuă. Timpul a trecut şi la 25 de ani şi-a dat seama că vrea mai mult, că vrea altceva. Astfel a optat pentru o carieră în PR – Comunicare. Primul pas a fost la stat. Astfel că, s-a angajat în funcţia de consilier media, cu un salariu mult mai mic decât în televiziune, dar cu o lume întreagă înainte. Pasul următor a fost la o multinaţională, unde a avut norocul unui şef de la care a avut multe de învăţat şi care, după un timp, a încurajat-o să-şi pornească propria afacere. Un mai târziu, în luna noimebrie a lui 2012, ţinea în mâini actele propriei firme, ‎Tudor Communication, un business care până la finele lui 2016, potrivit estimărilor antreprenoarei, va avea afaceri de 160 de mii de euro. Atunci şi-a propus să facă cunoscute companiile prin intermediul oamenilor care le conduc şi că îşi va promova clienţii nonagresiv şi nonpublicitar, pe baza unui conţinut de calitate, cu informaţii valoroase pentru publicul clienţilor. „Îi voi promova mult la TV, pentru că ştiu cel mai bine cum să fac asta!”, şi-a spus atunci.

După trei săptămâni avea primul client: salonul de cosmetică pe care-l frecventa. O lună şi jumătate mai târziu, salonul nu făcea faţă programărilor. Apoi a căutat-o o cunoştinţă a cărei afacere era în pragul falimentului. A pus la punct o campanie de comunicare, iar în trei luni cifra de afaceri a companiei a crescut cu 40 %. Până la sfârşitul anului şi-a achitat datoriile şi a intrat pe profit. Toate astea i-au dat curaj şi încredere în sine. Spune că n-a avut timp să savureze micile sau marile victorii.

Dacă în primul an câştiga la nivelul la care era plătită în televiziune, în al doilea şi-a dublat cifra de afaceri, iar în următorul şi-a triplat-o, a închiriat un spaţiu în centrul capitalei şi a construit o echipă alcătuită din şase foşti jurnalişti cu aceeaşi viziune. A investit continuu în business şi în rezultatele clienţilor. Unul din ei a avut o creştere spectaculoasă, de la 200 de mii de euro, la 1.200.000 de euro, într-un an şi jumătate, proiect care a devenit studiu de caz. „Mă trezesc în fiecare zi cu chef de muncă. Visul meu nu a fost să devin propriul şef, ci să am libertate. Începând de la a crea ceva şi până la rezultatul final. Țin mult ca echipa, clienţii şi colaboratorii mei să fie fericiţi şi împliniţi. Da, e greu să ai o afacere, să treci prin momente în care nu ai un chior în buzunar, nu ai cu ce plăti salariile pentru că sunt clienţi care nu plătesc la timp . Cred că în mediul de business românesc poţi să reuşeşti. E mai uşor decât în alte ţări europene, în care există reguli stricte şi taxe mai mari. Și mai cred că nu trebuie să fii antreprenor ca să îţi îndeplineşti visul, poţi fi orice vrei tu. Nu cred în noroc, cred în muncă, oameni providenţiali în optimism şi cred în mine. Să crezi în tine e cel mai bun lucru pe care îl poţi face. Eu ştiu că voi fi în 4 ani în topul celor mai performante agenţii de PR din România. Ăsta e ţelul meu”, conchide femeia de afaceri..

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii