Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Beckers, Telekom: «Vom continua să consolidăm ceea ce am început»

Autor: | | 3 Comentarii

Extinderea reţelei 4G, lansarea de servicii inovative, investiţii în tehnologii mai performante şi dezvoltarea de soluţii Internet of Things pentru orașe inteligente, acestea sunt priorităţile companiei Telekom România în perioada următoare.

Operatorul Telekom România va continua să investească masiv în ţara noastră,  în ciuda marjelor de profit foarte reduse, pentru a menţine competitivitatea şi pentru a răspunde nevoilor în creştere ale utilizatorilor. Operatorul va îmbunătăţi semnalul de la metrou şi va investi în internet în bandă largă, acesta fiind unul dintre segmentele cheie în viitor. În ceea ce priveşte domeniul energiei, Nikolai Beckers, CEO-ul companiei, a declarat că este o zonă interesantă de creştere, dar doar din 2018, atunci când piaţa va fi liberalizată.

Capital: Ce ne puteţi spune despre planurile pe care le aveţi pentru următorul an în România?

Nikolai Beckers: Privim la anul 2016 ca la anul în care vom continua să consolidăm ceea ce am început. Cu doi ani în urmă, am anunţat o strategie complet nouă şi viziune clară a ceea ce vrem să ajungem şi ce dorim să realizăm: să dezvoltăm prima propunere de servicii de comunicaţii cu adevărat integrată pe piaţă, să devenim principalul operator integrat şi să oferim excelenţă în relaţie cu clienţii noştri. Pe tot parcursul anului, ne-am concentrat să aducem cele mai bune şi cele mai simple oferte şi soluţii de comunicaţii pentru clienţii noştri, atât pe segmentul rezidenţial de afaceri. Ca rezultat, clienţii Telekom se pot bucura de o nouă experienţă cu ofertele noastre intregrate fix-mobil, care înseamnă, pe scurt, servicii de comunicaţii şi divertisment simple, transparente şi cu un raport excelent valoare-preţ, precum şi soluţii IT&C menite să ajute afacerile să devină mai competitive. Peste 160.000 de clienţi au optat pentru pachetele noastre integrate fix-mobil MagentaONE. Vom continua  să ne concentrăm pe acest segment care a adus rezultate foarte bune şi s-a dovedit a fi o propunere relevantă şi consistentă pe piaţa locală.  Să oferim cea mai bună experienţă clienţilor şi să investim în tehnologie mai performantă, se numără, de asemenea, printre obiectivele noastre strategice pentru anul viitor. Multe dintre iniţiativele noastre de până acum au avut la bază obiectivul de a oferi excelenţă clienţilor noştri. Consumatorii caută soluţii simple, convenabile şi apreciază interacţiunea cu un singur furnizor pentru toate serviciile de comunicaţii. Ofertele convergente au fost răspunsul nostru la aşteptările acestor clienţi şi avem dovezi că este o iniţiativă de succes. Conform studiilor noastre interne, clienţii MagentaONE sunt cei mai mulţumiţi şi implicaţi. Dar nu ne oprim aici. Îmbunătăţim constant procesele şi modul în care reacţionăm la nemulţumirile clienţilor, pentru a ne asigura că utilizatorii noştri au parte de cea mai bună şi rapidă asistenţă în call center. Primii paşi au fost deja făcuţi, prin introducerea preluării cu prioritate în call center a clienţilor MagentaONE, care înseamnă 10 secunde timp de aşteptare mediu în call center pentru clienţii rezidenţiali şi de business care au servicii fixe şi mobile integrate. Pentru mine, să atingem leadershipul tehnologic este un scop foarte clar. Trebuie să continuăm să ne consolidăm diferenţierea pe o piaţă foarte dură şi să ne menţinem competitivitatea pe termen lung.  Pe partea comercială, vom continua să aducem clienţilor noştri servicii inovative care să acopere toate nevoile lor de comunicare.

Capital: Care sunt cele mai mari preocupări pe care le aveţi?

N.B.: Una dintre cele mai mari preocupări pe care le am şi pe care am exprimat-o de multe ori este cea legată de sustenabilitatea industriei telecom pe o piaţă puternic condusă de preţ. Pentru atât de mulţi ani, am văzut o concurenţă acerbă pe piaţa locală. Piaţa telecom românească rămâne una dintre cele mai competitive, dar cu un raport calitate-preţ dintre cele mai bune. Pentru consumatori, acest lucru înseamnă accesul la cele mai bune servicii, la preţuri extrem de competitive, printre cele mai scăzute din Europa. Pe de altă parte, România este o piaţă foarte dificilă pentru operatori, ţinând cont de nivelul scăzut al venitului mediu lunar per utilizator, cadrul de reglementare împovărător şi supra-impozitarea industriei de telecomunicaţii. Telecom este una dintre industriile cu cel mai mare nivel al investiţiilor în infrastructura pentru a menţine competitivitatea şi pentru a răspunde nevoilor în creştere ale utilizatorilor. Aceste investiţii trebuie să fie făcute şi în România, în ciuda marjelor de profit foarte reduse.

Capital: Veţi mai investi 160 de milioane de euro în reţea? Ce ne puteţi spune de planurile legate de reţeaua 4G?

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro