Evenimente Mica publicitate Abonamente

VOTEAZA pentru Gala Premiilor Capital!

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Nicoleta Deliu, Director al Departamentului Comunicare Corporatistă şi Afaceri Comunitare, BCR

Autor: Administrator

Nicoleta Deliu şi-a început cariera în comunicare într-o agenţie de PR, ca Junior PR Executive. A ajuns ulterior PR Executive şi a lucrat pentru clienţi din domenii foarte diferite: de la auto la construcţii, de la extracţii miniere la distribuitori de apă. De nouă ani a făcut trecerea spre client şi lucrează la BCR, având funcţia de director al departamentului Comunicare Corporatistă şi Afaceri Comunitare. Printre proiectele sociale în care s-a implicat ca reprezentant al instituţiei de credit se numără Școala de Bani, un amplu proiect de educaţie financiară pentru adulţi, clienţi şi nonclienţi, în cadrul căruia angajaţi ai BCR, care devin profesori în urma unui training special, oferă cursuri gratuite de educaţie financiară în sucursale şi la sediul companiilor, atât clienţilor, cât şi non-clienţilor, scopul acestor întâlniri fiind conştientizarea modului în care aceştia iau deciziile financiare. Circa 600 de angajaţi au predat pentru 6.000 de persoane, ajutându-i în deciziile financiare....

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Andreea Hîncu, PR & CSR Manager, Porsche România

Autor: Administrator

Unul dintre cei mai puternici importatori de automobile, Porsche România, derulează încă din 2015 un program de CSR denumit „Mobilizăm Excelenţa“, dezvoltat în acord cu valorile companiei - excelenţă în inovaţie şi design – care susţine proiecte de design urban şi educaţie urbană, dar şi bursieri care fac performanţă în artă şi sport. Ediţia a doua, cu un buget de peste 500.000 de lei, a oferit sprijin financiar pentru 15 bursieri, cinci proiecte de design urban şi cinci şcoli din Bucureşti. Printre câştigători se numără Parcul Natural Văcăreşti şi NOD Makerspace. Porsche Romania este prima şi singura companie din industria auto autohtonă care şi-a evaluat proiectele cu ajutorul metodologiei internaţionale Social Return on Investment. Astfel, după prima ediţie, proiectele câştigătoare au generat o valoare de 2,1 lei pentru fiecare 1 leu investit, doar în primele şase luni de la implementare. Având în vedere că unele proiecte au creat infrastructură pe termen lung, impactul este aşteptat să se multiplice în anii care urmează. Andreea Hîncu, cea care dezvoltă proiectul, este PR&CSR Manager la Porsche România din septembrie 2014. ​...

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Ruxandra Vodă, preşedinte, Fundaţia Telekom România

Autor: Administrator

Fundaţia Telekom Romania continuă proiectele şi iniţiativele Fundaţiei Romtelecom pentru români, lansată în 2008, prin care a susţinut diverse proiecte sociale, umanitare, educaţionale, de mediu şi campanii pentru victimele calamităţilor naturale. Printre proiectele de Responsabilitate Socială se numără platforma „Teimplici.ro“, „Mişcarea face bine“, „Reciclăm şi inovăm“, „Siguranţa copiilor pe Internet“, „Susţinem inovaţia. Nelimitat“ sau „Bursele Telekom“. De asemenea, Telekom România susţine de peste opt ani programe de împădurire derulate împreună cu ONG-uri active în proiecte de mediu. Din 2009 şi până în prezent, peste 900 de angajaţi şi voluntari Telekom România au plantat 50.500 de puieţi, pe 8 hectare, în cadrul actiunilor de împădurire derulate împreună cu Asociaţiile MaiMultVerde şi ViitorPlus. Pe partea de sănătate şi acţiuni umanitare, prin intermediul programului intern „Tu alegi şi ajutăm împreună“, lansat în anul 2010, au fost susţinuţi aproximativ 50 de copii şi adulţi cu grave probleme de sănătate....

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Sabina Știrb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager SEE în cadrul Samsung Electronics

Autor: Administrator

Sabina Știrb coordonează proiectele de responsabilitate socială în cadrul Samsung Electronics din 2014. De asemenea, organizează programe precum Smart Classroom şi Tech Institute, soluţii integrate de educaţie interactivă şi dezvoltare profesională dar şi iniţiative locale cum este programul de mentorat si educaţie digitală TrendsofTomorrow, care a ajuns, în ultimii ani, la peste 30.000 de tineri liceeni din toată ţara. Trends of Tomorow a fost apreciat atât pe plan local, cât şi pe plan internaţional, câştigând marele premiu la categoria CSR a prestigioasei competiţii SABRE Awards. În 2016 s-a implicat în prima campanie prin care Samsung susţine tinerele talente româneşti „Simfonia Viitorului“ şi a lansat prima expoziţie digitală pe Gear VR „Enescu 360“ disponibilă permanent la Muzeul Naţional George Enescu din Bucureşti. La finalul anului, 50.000 de euro au fost donaţi către cinci artişti români, fiecare dintre ei având potenţialul de a deveni viitorul Enescu....

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Alina Cristea, manager Dezvoltare Durabilă, Holcim România

Autor: Administrator

Cu o experienţă de peste 16 ani în cadrul Holcim România, Alina Cristea a promovat în 2011 pe funcţia de manager de dezvoltare durabilă. Din această poziţie ea a coordonat, printre altele, şi programele de responsabilitate socială ale companiei. În ultimul an, Holcim a derulat trei proiecte de CSR importante: Drum Sigur – ABCdar Rutier, Atelierele Holcim şi O, Brad beton 2!. Prin activităţi practice şi jocuri interactive, proiectul Drum Sigur ajută elevii din ciclul primar să înţeleagă regulile de circulaţie şi modul în care pot preveni accidentele rutiere. În anul şcolar 2016-2017 programul a ajuns la 655 de elevi din 16 şcoli. Atelierele Holcim au vizat anul trecut pregătirea a 60 de elevi din clasele a IX-a şi a X-a de la specializarea mecanică şi electrică a Colegiului Tehnic Câmpulung şi Colegiul Tehnic din Aleşd. Aceştia au urmat cursuri pentru dezvoltarea aptitudinilor de comunicare şi de lucru în echipă. Campania O, brad beton! s-a concretizat prin donarea a 211 tone de ciment către Habitat for Humanity pentru construirea de locuinţe pentru persoanele defavorizate....

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Alina Tudor, manager proiecte sustenabilitate Enel România

Autor: Administrator

Cu o experienţă de peste 8 ani în managementul proiectelor de implicare în comunitate, Alina Tudor este manager proiecte sustenabilitate la Enel România, unde coordoneaza implementarea planului de sustenabilitate al companiei. Anterior a coordonat programul „Țara lui Andrei“, platforma de responsabilitate socială a OMV Petrom. Alina are experienţă în coordonarea programelor de acordare de granturi şi organizarea competiţiilor ce îşi propun să dezvolte comunităţile locale prin antreprenoriat social. Pentru grupul italian Enel sustenabilitatea este parte integrantă din strategia de business. În România, în acord cu strategia grupului, compania dezvoltă programe care gravitează în jurul ideii de acces la energie, combaterea barierelor economice, tehnologice sau sociale - care împiedică oamenii să se bucure de beneficiile energiei electrice. Astfel, programele Enel abordează subiectul sărăciei energetice şi a consumatorului vulnerabil, fie prin dezvoltarea iniţiativelor care abordează această problemă de la firul ierbii (în Ferentari sau de anul acesta în Valea Jiului), fie programe naţionale precum suportul acordat Fondului de Inovare Civică sau în calitate de partener la lansarea Ashoka în România....

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Angela Galeţa, director al Fundaţiei Vodafone România

Autor: Administrator

Vodafone a lansat în urmă cu cinci ani programul Connecting for Good. Acesta este un program strategic al Fundaţiei Vodafone România prin care sunt finanţate anual proiecte ale organizaţiilor neguvernamentale ce folosesc tehnologia mobilă pentru a rezolva probleme sociale, din domeniul sănătăţii şi al educaţiei. Prin intermediul programului fundaţia a acordat finanţări totale de 3,5 milioane euro pentru 48 proiecte având peste 30.000 de beneficiari finali. Anul acesta Vodafone va finanţa şapte proiecte cu 600.000 de euro prin programul Connecting for Good 2017. În cei 19 ani de activitate, Fundaţia Vodafone România a finanţat 1.046 de programe derulate de 660 de ONG-uri din întreaga ţară în domeniile sănătăţii, educaţiei, serviciilor sociale. Proiectele au avut 2 milioane de beneficiari copii, tineri, bătrâni, persoane defavorizate fizic, social sau economic....

vineri, 19 mai 2017 0 comentarii

Ramona Ciocodei, Communications Manager McDonald’s România

Autor: Administrator

Ramona face parte din echipa McDonald’s din România de peste şase ani, în calitate de Communications Manager....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Mihaela Dinu, HR Manager Softelligence România

Autor: Administrator

Anul trecut, Mihaela Dinu a ocupat poziţa de HR Manager în cadrul companiei Softelligence România, un business cu afaceri de peste 3,5 milioane de euro, specializat în servicii software. Ea a coordonat cu succes un departament care, în 2016, a angajat cu 50% mai multe persoane decât în anul anterior. În prezent, Mihaela Dinu este Delivery Manager în cadrul companiei, printre atribuţii aflându-se şi coordonarea programelor pentru clienţii din UK şi Irlanda. La ora actuală, instituţia numără 150 de specialişti, iar pentru 2017, estimează o creştere de cel puţin 25% a angajaţilor în birourile din Bucureşti şi Craiova. Cu proiecte implementate în Marea Britanie, Olanda, Suedia şi Elveţia, Softelligence a fost inclusă de către Deloitte în Top 50 companii de tehnologie cu cea mai rapidă creştere din Europa Centrală....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Delia Sofonea, People Director eMAG

Autor: Administrator

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune, aflat în continuă expansiune, lucru ce a generat un număr mare de noi locuri de muncă, în fiecare an. Iar partea aceasta a fost reprezentată foarte bine de Delia Sofonea, People Director eMAG. Drept dovadă stau chiar cifrele: dacă în 2014, compania avea puţin peste 1.000 de angajaţi, un an mai târziu numărul a trecut de 1.700, pentru ca în 2016 să fie deja 2.900 de angajaţi, dintre care 500 în afara ţării. Directorul companiei afirma, la finele anului trecut, că va angaja 300 de programatori în următorii doi ani. De asemenea, anual, eMAG organizează un program adresat studenţilor, prin care recrutează stagiari. Programul le oferă participanţilor posibilitatea de a lucra alături de specialiştii companiei. În luna martie, retailerul online a deschis al doilea showroom din Bucureşti, în Titan, unde au fost angajaţi 70 de oameni, iar în luna aprilie a fost inaugurat cel mai mare showroom din ţară, la Sibiu. În rolul ei actual la eMAG, Delia Sofonea coordonează întreaga activitate de resurse umane. Delia are peste 11 ani de experienţă în HR, trecând prin diverse zone de expertiză de la recrutare, talent management până la dezvoltare şi business partnering. Este pasionată de oameni şi cultură organizaţională şi este, în acelaşi timp, coach certificat ICF....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Angelica Procopie, director Resurse Umane Alstom România şi Grecia

Autor: Administrator

După mai bine de 20 de ani la conducerea echipelor de Resurse Umane ale unor multinaţionale din diverse domenii, Angelica Procopie este încă foarte motivată de provocări. La Alstom, companie căreia i s-a alăturat în urmă cu şapte ani, găseşte mereu motivaţie, pentru că este o companie care „face mereu eforturi să se reinventeze“. După vânzarea activităţilor din domeniul energiei, Alstom a devenit o companie total dedicată transportului, urmărind eficienţa şi modernizarea continuă. Pentru HR, această schimbare a însemnat, printre altele, adoptarea unui sistem nou de gestiune şi management al resurselor umane, externalizarea activităţilor de salarizare, crearea unei organizaţii noi la nivel de ţară, cu departamente-suport transversale care deservesc eficient toate proiectele şi liniile de produs. Alstom este acum o organizaţie revitalizată, în care direcţiile cheie sunt „colaborarea, viziunea globală, spiritul antreprenorial, agilitatea şi diversitatea“....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Marina Babara, director de Resurse Umane Ford România

Autor: Administrator

Membră a echipei Ford România încă din 2010, mai întâi în funcţia de Training Manager şi, mai apoi, în cea de Manager Resurse Umane, Marina Babara este cea care gestionează activitatea de HR a companiei americane în România. Conform propriilor declaraţii, este pasionată de sport, mai ales că a fost sportiv de performanţă, de citit şi de călătorii. „Îmi place sa interacţionez cu oamenii, indiferent din ce domeniu de activitate fac parte. Mă relaxează, mă inspiră, mă duc într-o lume care mă fascinează“, a menţionat pentru Capital cea care, în ultimele luni, s-a ocupat de creşterea echipei Ford din România. În perioada următoare, Marina Babara are dificila sarcină de a găsi şi angaja aproape 1.000 de noi colegi pentru uzina din Craiova, acolo unde va intra în producţie SUV-ul EcoSport, alături de deja cunoscutul model B-Max. Pe lângă selectarea unor noi angajaţi, directoarea de HR a Ford România s-a implicat în organizarea a diferite campanii destinate comunităţii şi angajaţilor din România ai companiei americane. Ultima dintre acestea a fost dezvoltarea, prin Ford Motor Company Fund, a unui laborator de mecatronică la colegiul Ștefan Odobleja din Craiova....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Dana Enache, HR Manager Grup Cris-Tim

Autor: Administrator

Cu o experienţă în resurse umane de peste 13 ani, Dana Enache s-a alăturat echipei Cris-Tim în urmă cu 11 ani. De mai bine de şapte ani conduce Departamentul de Resurse Umane al grupului de firme Cris-Tim, care are în prezent peste 2.200 de angajaţi. Doar anul trecut numărul de salariaţi a crescut cu circa 300 de persoane. Absolventă a Universităţii de Știinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti, Dana Enache şi-a continuat studiile la Școala Naţională de Studii Politice şi Administrative Bucureşti, unde a urmat un master în „Comunicare managerială şi resurse umane“. Dana Enache este omul din echipa cu care Radu Timiş, fondatorul şi proprietarul Cris-Tim, a trecut „cea mai puternica criză“ de după Revoluţia din ’89 şi care i-a fost alături în toată această perioadă. Cele mai importante proiecte derulate şi coordonate de Dana Enache sunt implementarea standardului de responsabilitate socială - BSCI în cadrul grupului şi angajarea şi motivarea a peste 2.000 de persoane, cu care să construiască în fiecare zi „visul Cris-Tim“- acela de a fi cel mai mare antreprenoriat românesc din industria cărnii, motto-ul preşedintelui Radu Timiş....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Anica Stoica, HR Country Manager Continental România

Autor: Administrator

Încă din ultimul an de facultate, Anica Stoica a decis să intre în echipa Continental România, ea fiind încadrată în departamentul de Resurse Umane al concernului german. După doar trei ani, în 2004, devine lider al echipei de „training“, iar un an mai târziu şi al echipei de recrutare. În octombrie 2006, este avansată în funcţia de Manager de Resure Umane al centrului de inginerie Continental din Timişoara, preluând apoi şi conducerea diviziei de HR a locaţiei din Iaşi. Din februarie 2008, Anica Stoica devine HR Country Manager pentru toate facilităţile din România ale grupului Continental. Pe lângă gestionarea întregii activităţi de Resurse Umane a grupului Continental în România – un gigant cu 16.500 de angajaţi, şapte unităţi de producţie şi patru centre de cercetare şi dezvoltare –, ea a derulat de-a lungul ultimilor ani mai multe proiecte menite să sprijine activitatea companiei. Conform Continental, proiectul cu cel mai mare impact la nivel naţional a fost trecerea tuturor locaţiilor grupului la plata bonurilor de masă din varianta tiparită la cea pe card....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Sidonia Barna, HR manager Metro Systems Romania

Autor: Administrator

Sidonia Barna lucrează de mai bine de zece ani la Metro Systems România, companie care oferă servicii informatice pentru Grupul Metro. Ea conduce echipe care au responsabilităţi în domenii variate, de la resurse umane, la marketing, office management şi administraţie. Metro Systems este una dintre cele mai dinamice companii din domeniul tehnologiei informaţiei, fiind şi unul dintre cei mai bine cotaţi angajatori de pe piaţa românească de profil. Anul trecut, compania a recrutat peste 100 de programatori, iar pentru următoarea perioadă planurile sunt foarte ambiţioase. Sidonia Barna a avut un rol important în edificarea strategiei de resurse umane a companiei şi în stabilirea politicii de retenţie a angajaţilor. Astfel, com­pania pune mare accent pe dezvoltarea personală şi profesională. Mai mult, angajaţii Metro Systems România se bucură de un program de lucru flexibil şi de mobile office, „care le asigură echilibrul între timpul petrecut la serviciu şi cel personal“....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România

Autor: Administrator

Și anul trecut, Kaufland România s-a aflat pe primul loc în topul celor mai mari angajatori, numărul total de salariaţi ajungând la 17.724 la 31 decembrie 2016. Estera Anghelescu, „Recruiting & Employer Branding Director“ în cadrul companiei, s-a remarcat datorită programelor derulate în ultimii ani, cu un rol major în procesul de recrutare. De altfel, şi la nivel internaţional Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail, cu peste 1.300 de magazine în şapte ţări. Din acest total, în România vorbim de o reţea de 114 magazine, în prezent. Anul trecut, lanţul german de hipermarketuri a primit certificarea internaţională ca „Top Angajator“, acordată de Top Employers Institute din Olanda, care demonstrează performanţa strategiei şi a intrumentelor de resurse umane utilizate în cadrul companiei....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Dana Oprişan, director executiv Resurse Umane Grup Renault România

Autor: Administrator

Cu o experienţă de peste 25 de ani în domeniul resurselor umane, Dana Oprişan conduce din anul 2013 echipa de HR a unuia dintre principalii angajatori din ţară: Grupul Renault România. Membră a comitetului de management al grupului şi partener strategic al businessului Renault în România, ea face parte dintre executivii companiei, cu un parcurs internaţional, în Franţa, unde a coordonat un proiect al Renault de eficientizare a proceselor de resurse umane la nivel mondial. S-a alăturat grupului în 2006, ca director de Resurse Umane la Renault Technologie, activitate pe care a coordonat-o până în 2011. Absolventă a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti, Dana Oprişan si-a construit cariera ca manager de Resurse Umane în companii de renume precum Orange, Scop Computers Sanex (Cluj-Napoca) şi Draexlmaier Group (Braşov). La finalul anului trecut, ea a coordonat cu succes caravana „Drive Your Career@Renault“, la care au participat nu mai puţin de 2.200 de studenţi şi masteranzi, 20 de specialişti ai Grupului Renault, 38 de asociaţii studenţeşti, 83 de profesori şi 12 universităţi....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Felix Pătrăşcanu, CEO FAN Courier

Autor: Administrator

Felix Patrăşcanu este membru fondator şi managing partner al companiei FAN Courier, lider pe piaţa serviciilor de curierat rapid din România. Compania are capital integral românesc şi deserveşte, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.350 de colaboratori şi a unei flote auto proprii de peste 3.200 de autovehicule, peste 40.000 de clienţi. Anul trecut, prin investiţii în valoare de 18 milioane de euro, FAN Courier şi-a cosolidat poziţia de lider. Prin urmare, cifra de afaceri a ajuns la 113 milioane de euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior. Pe lângă funcţia de conducere pe care o ocupă în cadrul companiei FAN Courier, Felix Pătrăşcanu este membru fondator al Asociaţiei Operatorilor de Curierat din România (AOCR), membru în board-ul de conducere al Romanian Business Leaders şi coautor al „Ghidului Practic pentru Antreprenori“, prima lucrare colectivă despre antreprenoriat redactată de oameni de afaceri din România. Printre proiectele în care s-a implicat activ se numără RePatriot, VreauSaFiuAntreprenor (VSFA) şi Mentoria....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Virgil Metea, director general Romgaz

Autor: Administrator

Inginer de profesie, după absolvirea Institutului de Petrol şi Gaze din Ploieşti (1985), Virgil Metea şi-a început activitatea în domeniul gazelor naturale, în cadrul Schelei de Foraj Tg. Mureş, unde a ocupat succesiv funcţiile de inginer, şef de secţie şi director tehnic, până în anul 2001. În următorul an, a lucrat la Romgaz, fiind şeful Serviciului de Dezvoltare. În perioada 2002-2013, a trecut în partea de distribuţie, ocupând postul de director general al Distrigaz Nord SA, iar după privatizare a condus EON Gaz Distribuţie. Din 2013 a revenit la Romgaz şi ocupă funcţia de director general. Romgaz este cel mai mare producător şi principal furnizor de gaze naturale din România. Compania este listată la bursă, atât la Bucureşti, cât şi la Londra, acţionarul majoritar fiind statul român, cu 70% din acţiuni. Romgaz a înregistrat în primul trimestru un profit net de peste 565 milioane lei, în creştere cu 15,7%, rezultatele fiind obţinute în condiţiile în care importul de gaze natural a crescut masiv. În ultimii patru ani, Virgil Metea a reuşit să coordoneze câteva proiecte importante, iar rezultatele sunt pe măsură: descoperirea celui mai mare zăcământ on-shore de gaze din ultimii 30 de ani sau pregătirea celei mai mari investiţii realizate de o companie de stat în domeniul producţiei de energie....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Sergiu Manea, CEO BCR

Autor: Administrator

Sergiu Manea este CEO şi preşedinte al consiliului de administraţie al BCR din anul 2015. Este primul director general român al instituţiei de credit, de la privatizarea care a avut loc în anul 2005. Lucrează din anul 2012 în cadrul BCR şi are o experienţă financiară de 11 ani. Instituţia de credit a avut în 2016 un an spectaculos, realizând un profit net de peste 1 miliard de lei, acordând şi credite noi în valoare de 8,8 miliarde de lei. În activitatea bancară dedicată persoanelor fizice, BCR a acordat volume noi de credite în valoare totală de 5,5 miliarde de lei, înregistrându-se vânzari solide de credite de consum şi garantate – în special datorită programului Prima Casă. Pe segmentul de finanţări acordate companiilor, BCR a acordat credite noi în valoare de 3,3 miliarde de lei....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Remon Vos, CEO CTP

Autor: Administrator

În 1998, Remon Vos a pus bazele dezvoltatorului de spaţii logistice CTP, alături de alţi doi investitori, cu gândul să se adreseze companiilor cu afaceri în Europa Centrală. Încă de la început, el a fost directorul executiv al companiei. Evoluţia afacerii sale în România a fost uimitoare. În 2015, după achiziţia în rafală a cinci parcuri logistice şi a unor depozite mai mici, plus peste 120 hectare de teren, CTP a devenit liderul pieţei locale, chiar dacă în ianuarie 2015 nu avea nicio proprietatea operaţională aici. Portofoliul local al companiei a ajuns la o suprafaţă de circa 500.000 mp, după investiţii care depăşesc 250 mil. euro. Planul lui Remon Vos este să îşi dubleze suprafaţa de depozite pe care o deţine în România, până la finalul anului, pentru ca în 2018 să ajungă şi la o dublare a volumului investit aici, adică jumătate de miliard de euro....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Radu Spirea, CEO Vesta Investment

Autor: Administrator

Radu Spirea este fondatorul şi directorul general al Vesta Investment, cel mai mare producător român de echipamente de siguranţă rutieră. De profesie inginer, acesta a intrat în lumea businessului în 1994, după ce mai mulţi ani a activat în sectorul feroviar. Deşi a pornit de la zero, a reuşit să facă faţă tuturor provocărilor unui start-up în România şi, în câţiva ani, a reuşit să pună pe picioare o companie de succes. Datorită menţinerii unor standarde înalte în execuţia lucrărilor, Vesta a obţinut contracte atât în ţară cât şi în străinătate. De altfel, anul trecut a fost unul dintre cei mai buni ani pentru companie, atât în ceea ce priveşte dezvoltarea pe noi pieţe, cât şi în tot ceea ce înseamnă rezultat financiar sau planuri de investiţii. Vesta Investment dezvoltă un concept modern bazat pe marcaje executate la cald, cu materiale termoplastice, care se aplică pe partea carosabilă a tuturor categoriilor de drumuri, anul trecut fiind alocate fondurile necesare pentru noua unitate de producţie....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Dragoş Dinu, CEO Țiriac Holdings

Autor: Administrator

În vârstă de 50 de ani, CEO-ul Țiriac Holdings gestionează activitatea unui grup care reuneşte peste 40 de companii autohtone prezente în sectoare diferite de activitate precum auto, imobiliare, servicii financiare, transport aerian, media sau energie. Cu o lungă experienţă în conducerea unor companii, Dragoş Dinu a îndeplinit funcţia de CEO al A&D Pharma NV Group între 2002 şi 2008 devenind, mai apoi, partener al Senior Link Resource. Între 2012 şi 2014, actualul şef al holdingului Țiriac a fost CEO al Domo Retail, iar în 2013 a devenit membru al boardului CONPET SA. Absolvent al Facultăţii de Echipamente Tehnologice din cadrul Universităţii Tehnice de Inginerie Civilă, Dragoş Dinu conduce Țiriac Holdings din 2014, grupul de firme reunit sub acest nume înregistrând anul trecut creşteri semnificative, la nivel de cifră de afaceri, pe toate liniile de business. De altfel, spiritul competitiv al fondatorului acestui grup, Ion Țiriac, caracterizează întregul holding, iar profesionalismul, spiritul de echipă, promptitudinea, deschiderea spre nou şi viziunea de busines sunt elemente care fac parte din cultura întregii organizaţii....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Ravinder Takkar, CEO Vodafone

Autor: Administrator

Ravinder Takkar, în vârstă de 48 de ani, a preluat de la 1 mai 2014 funcţia de CEO al Vodafone România. Cu el la conducere, compania a câştigat numeroşi clienţi şi a avut o serie de realizări cheie. Reţeaua Vodafone a fost declarată «Cea mai performantă reţea mobilă din România» de auditorul independent P3 communications şi «Cea mai rapidă reţea mobilă din România», conform rezultatelor testelor efectuate cu aplicaţia Speedtest furnizată de Ookla. Înainte de a prelua Vodafone România, Ravinder Takkar a ocupat pozitia de CEO Vodafone Partner Markets, rol din care a contribuit la creşterea business-ului, prin extinderea prezenţei Vodafone şi adăugarea de noi parteneri, precum Zain Group (Kuweit, Bahrain, Iordania, Arabia Saudită şi Irak), Plus GSM (Polonia), Vodafone Brazilia, FarEasTone (Taiwan) şi Vinaphone (Vietnam). Takkar este licenţiat în informatică la Universitatea Loyola Marymount, din Los Angeles....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Dimitrie Muscă, director general Combinatul Agroindustrial Curtici

Autor: Administrator

Dimitrie Muscă este un manager care pune un accent puternic pe resursa umană: cei peste 350 de angajaţi ai combinatului au salarii mult peste nivelul mediu din economia naţională. De exemplu, tractoriştii care lucrează pentru companie câştigă de la 3.000 de lei în sus, veniturile salariale putând depăşi 10.000 de lei pe lună. Salariile mari vin însă pe fondul producţiilor mari, compania de la Curtici realizând în mod frecvent cifre de peste 6.200 kg/ha la grâu sau 5.000 kg/ha. Întrebat ce impact va avea creşterea salariului minim asupra businessului pe care îl va conduce, nu a făcut o estimare negativă, ci dimpotrivă: „Impactul va fi pozititv: creşte consumul, sunt mai mulţi bani pe piaţă, businessul condus de mine produce mâncare, este bine pentru noi“. Combinatul a fost înfiinţat la începutul anilor ’90 „pe scheletul“ fostei Cooperative Agricole de Producţie din localitate. Astăzi, compania are 3.000 de acţionari, iar managementul operaţiunilor pe cele 7.600 de hectare este asigurat de echipa lui Muscă....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Grigore Horoi, preşedintele Agicola Bacău

Autor: Administrator

Grigore Horoi este de profesie economist, doctorand în ştiinţe economice. El a absolvit în 1985 Facultatea de Ştiinţa Economice din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza“ - Iaşi, iar în 2000 cursurile The Open University cu Diplomă in Management. A ocupat mai mulţi ani postul de vicepreşedinte al companiei pe care o conduce din ianuarie 2009. De atunci, cifra de afaceri a Grupului Agricola a crescut de la 413,3 milioane de lei în 2009, la 677 milioane lei în 2016. Totodată, din 2009 şi până astăzi, instituţia şi-a dublat vânzările de carne de pui şi salamuri crud-uscate. La ora actuală, Agricola este liderul pieţei de salamuri crud-uscate din România, iar anul trecut grupul a raportat o cifră totală de afaceri de 677 milioane de lei, cu 3% mai mare decât cea înregistrată anul precedent (657milioane de lei)....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România

Autor: Administrator

Dragoş Anastasiu (53 de ani) este unul dintre cei mai cunoscuţi oameni de afaceri din România, cu o istorie de viaţă impresionantă: imediat după ce a fost admis la Politehnica Bucureşti, Facultatea de Automatică, a emigrat în Germania, unde a absolvit Facultatea de Medicină „Johann Wolfgang Goethe“ din Frankfurt. Ca medic, a profesat timp de câţiva ani, în Germania, pentru ca apoi să revină în România şi să pună pe picioare un business de succes: compania de transport Eurolines. Treptat, afacerea a crescut, ultimii ani evidenţiindu-se inclusiv printr-o combinaţia reuşită cu partea de turism (n.r. – cu reţelele TUI TravelCenter), în care antreprenorul a investit, de altfel, foarte mult. Pentru anul acesta, cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 21 de companii, este bugetată să atingă 140 milioane euro....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Mihnea Anastasiu – Media Relations Manager al PwC România

Autor: Administrator

Absolvent al Universităţii Bucureşti, specializarea Relaţii Internaţionale, şi-a început cariera în presa economică la Ziarul Financiar în 2005. De-a lungul timpului a mai lucrat la televiziunea The Money Channel, precum şi la ediţia românească a revistei americane BusinessWeek. În 2009, a făcut trecerea către activitatea de comunicare devenind Account Manager la Image PR. În acelaşi an s-a alăturat PwC. De-a lungul timpului, Mihnea Anastasiu a coordonat echipele PwC care au organizat zeci de evenimente de afaceri, evenimente interne şi conferinţe de presă. Pentru el, 2016 a venit cu o mare provocare: compania a împlinit 25 de ani de prezenţă pe piaţa românească. Pentru a marca acest moment, PwC a derulat anul trecut o campanie media care a reliefat contribuţiei firmei de-a lungul anilor la dezvoltarea mediului de afaceri din România şi la formarea specialiştilor din domeniul financiar....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Simona Panait - Manager Marketing şi Comunicare Samsung

Autor: Administrator

Coordonează strategia de marketing şi comunicare din Europa de Sud Est (România, Ungaria şi Bulgaria) a Samsung, începând cu anul trecut. Simona Panait este responsabilă şi de lansările de flaghsip-uri pe pieţele din regiune, precum şi de campaniile de brand. Și-a început cariera în 2000, la Coca-Cola HBC România şi a ocupat, de-a lungul timpului, mai multe roluri în diverse departamente de marketing şi comercial. Anul trecut, în luna septembrie, grupul sud-coreean anunţa, în mod oficial, că a decis să oprească vânzările de smartphoneuri Galaxy Note 7 şi că va furniza noi dispozitive pentru cele vândute deja, după descoperirea unor probleme la bateria telefonului. La noi, spun surse din piaţă, compania a vândut sub 500 de unităţi de Note 7....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Maria Stancu – Director de Marketing şi Dezvoltare KPMG Romania

Autor: Administrator

Este un model de fidelitate faţă de firma la care lucrează. Și-a început activitatea la KPMG în 1992. Maria Stancu a jucat un rol esenţial în dezvoltarea companiei, care în acest moment numără peste 800 de angajaţi în ţara noastră. "De la începutul anilor ‘90, a jucat un rol esenţial în dezvoltarea imaginii KPMG în România. Sub conducerea sa, echipa de marketing a direcţionat compania noastră către noi clienţi şi noi industrii şi ne-a promovat imaginea în cadrul comunităţii de business". Astfel o caracterizează oficialii firmei la care activează de peste un sfert de secol. Înainte de a se alătura echipei KPMG, Maria a studiat economie, finanţe, contabilitate şi jurnalism economic la Academia de Știinţe Economice din Bucureşti. La mijlocul anilor ‘90, Maria Stancu s-a implicat în reforma contabilităţii. De asemenea, a coordonat numeroase programe PHARE. Este membru în European Association of Communication Directors (Asociaţia Europeană a Directorilor de Comunicare), cu sediul central la Bruxelles....

vineri, 12 mai 2017 0 comentarii

Mirel Dediu - Corporate PR/Communications, Marketing & PR Mercedes-Benz Romania

Autor: Administrator

Absolvent al Facultăţii de Știinţe Politice din cadrul Universităţii Bucureşti, Mirel Dediu a lucrat mai întâi într-o agenţie de relaţii publice. Din ianuarie 2013, s-a alăturat echipei Mercedes-Benz din România, unde are în grijă imaginea, marketingul şi comunicarea pentru mărcile Mercedes-Benz, smart, Mercedes-AMG. Pasionat de călătorii, călărie şi înot, şeful marketingului şi comunicării diviziei „ Cars” a avut în grijă campanii precum She’s Mercedes – pentru promovarea femeilor ambiţioase, Unplugged Artists - dedicată maşinilor electrice şi hibride, precum şi susţinerea TIFF, unde Mercedes-Benz este maşina oficială. O altă campanie este cea dedicată MercedesTrophy România, ediţia locală a unui turneu internaţional de golf, sport aliniat cu valorile mărcii germane. La finalul anului 2016, Mercedes-Benz a marcat o dublă premieră pentru comunicarea la nivel local, prin derularea primei sale campanii de brand în România şi, bazat pe aceasta, a primului show online al Mercedes-Benz România. Intitulată „Pe urmele celor mai buni” campania continuă si în 2017....

Pagina 1 din 3
FACEBOOK
evz.ro