Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Volkswagen va actualiza sistemele software la vehiculele diesel din întreaga Europă

Autor: |

Producătorul auto german Volkswagen AG va actualiza în Europa sistemele software la vehiculele echipate cu motoare diesel Euro 5 şi Euro 6 de la toate brandurile sale şi va oferi subvenţii celor care renunţă la vehiculele diesel mai vechi pentru unele noi, transmit EFE şi Deutsche Welle.

Vineri, Volkswagen a anunţat că vehiculele VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche şi brandurile de vehicule comerciale lucrează în acest moment la detaliile legate de subvenţii, astfel încât proprietarii de maşini echipate cu motoare diesel Euro 1,2,3 şi 4 să poată achiziţiona un model mai performant şi mai puţin poluant. 

De asemenea, grupul auto va actualiza la toate brandurile sale sistemele software la vehiculele echipate cu motoare diesel Euro 5 şi o parte din cele cu Euro 6, nu doar în Germania ci şi în Europa. 

"Cu acest pachet cuprinzător de măsuri vom reduce semnificativ emisiile de oxid de azot şi vom îmbunătăţi calitatea aerului", a afirmat şeful Volkswagen, Matthias Muller. 

Companii cum ar fi Volkswagen, Daimler şi BMW se confruntă cu presiuni pentru reducerea emisiilor motoarelor diesel, în urma scandalului emisiilor (Dieselgate). 

Producătorii auto Volkswagen, Daimler şi BMW au acceptat să actualizeze în Germania sistemele software la 5,3 milioane de vehicule diesel, pentru a reduce nivelul poluării. Costurile sunt estimate la cel puţin 500 de milioane de euro (592 de milioane de dolari). 

Marea Britanie şi Franţa intenţionează să interzică vânzărilor de autoturisme pe benzină şi motorină din 2040, când se vor comercializa doar vehicule electrice, ca parte a planului de reducere a poluării, în timp ce Tesla, cel mai mare producător auto în termeni de capitalizare bursieră, a livrat primilor 30 de clienţi - toţi angajaţi ai Tesla - cel mai nou model, sedanul Model 3, destinat să devină un automobil electric accesibil publicului larg. 

Rezolvarea scandalului emisiilor va fi dificilă în Germania unde una din cinci slujbe depinde de industria auto, iar mai mult de jumătate din excedentul comercial al ţării vine din acest sector. Aproximativ 800.000 de germani lucrează în domeniul auto. 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro