PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Actualitate

Valoarea brandului Allianz a crescut la 18,6 miliarde de euro

Autor: Bianca Dobrescu | luni, 08 februarie 2016 | 0 Comentarii

Allianz şi-a consolidat poziţia de cel mai valoros brand de asigurări în topul Brand Finance Global 500 ranking în 2016. Grupul deţine această titulatură pentru al treilea an consecutiv, fiind singurul asigurator inclus în Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii în anul 2016.

Ca rezultat al creșterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 miliarde euro la 18,6 miliarde euro. Astfel, Allianz ocupă locul 43 în top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care îl ocupa în anul 2015).

În topul realizat în anul 2016, Brand Finance a apreciat rezistența Allianz într-un mediu plin de provocări, precum și performanța financiară puternică a Grupului, determinată de principalul său brand, de ”centrarea pe client” și de abordarea ”digitalizare implicită”. 

 “Această poziționare excelentă arată faptul că strategia pentru brandul nostru principal și focusul clar asupra clientului și asupra digitalizării contrubuie la consolidarea încrederii și rezonează cu clienții noștrii din întreaga lume. Vrem să le mulțumim acestora pentru loialitatea lor în creștere", spune Christian Deuringer, director global Brand Management la Allianz.


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.