CITEŞTE ŞI

Actualitate

Valoarea brandului Allianz a crescut la 18,6 miliarde de euro

Autor: Bianca Dobrescu | luni, 08 februarie 2016 | 0 Comentarii

Allianz şi-a consolidat poziţia de cel mai valoros brand de asigurări în topul Brand Finance Global 500 ranking în 2016. Grupul deţine această titulatură pentru al treilea an consecutiv, fiind singurul asigurator inclus în Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii în anul 2016.

Ca rezultat al creşterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 miliarde euro la 18,6 miliarde euro. Astfel, Allianz ocupă locul 43 în top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care îl ocupa în anul 2015).

În topul realizat în anul 2016, Brand Finance a apreciat rezistenţa Allianz într-un

mediu plin de provocări, precum şi performanţa financiară puternică a Grupului, determinată de principalul său brand, de ”centrarea pe client” şi de abordarea ”digitalizare implicită”.

“Această poziţionare excelentă arată faptul că strategia pentru brandul nostru principal şi focusul clar asupra clientului şi asupra digitalizării contrubuie la consolidarea încrederii şi rezonează cu clienţii noştrii din întreaga lume. Vrem să le mulţumim acestora pentru loialitatea lor în creştere", spune Christian Deuringer, director global Brand Management la Allianz.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii