Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

UPDATE: Dacia Sandero, primele impresii din Croaţia

Autor: | | 3 Comentarii

Dupa prezentarea statica a modelul Sandero, pe 18 si 19 iunie Automobile Dacia a oferit jurnalistilor romani posibilitatea de a testa noul model pe soselele virajate din jurul orasului croat Split si pe drumurile marginite de un peisaj impresionant din insula Hvar. Prima zi a fost dedicata modelului propulsat de motorul de 1.6 litri si 90 CP. Fiind acelasi uzina de forta ca si cea de pe Logan sunt foarte putine de spus in privinta calitatilor dinamice. Diferentele sunt aproape insesizabile, sing

Dupa prezentarea statica a modelul Sandero, pe 18 si 19 iunie Automobile Dacia a oferit jurnalistilor romani posibilitatea de a testa noul model pe soselele virajate din jurul orasului croat Split si pe drumurile marginite de un peisaj impresionant din insula Hvar. Prima zi a fost dedicata modelului propulsat de motorul de 1.6 litri si 90 CP. Fiind acelasi uzina de forta ca si cea de pe Logan sunt foarte putine de spus in privinta calitatilor dinamice. Diferentele sunt aproape insesizabile, singurul punct de interes fiind reprezentat de stabilitatea pe viraje care pare a fi ceva mai buna gratie absentei portbagajului masiv.

Cei 90 de cai nu par a se simti in largul lor fiind gatuiti de ingineri din dorinta de a raporta un consum de combustibil cat mai mic. Treapta a treia a cutiei de viteze este singura care pare a lasa masina sa zburde, insa la turatii destul de mari. Pentru a mentine ritmul schimbarea trebuie facuta la minimum 3.000 rpm si, chiar si asa, treapta a patra face masina sa gafaie in momentul incercarii de a accelera brusc. Cat despre viteza a cincea, este aproape inutila pentru cei care prefera un condus sportiv. Autostrada pare a fi singurul loc unde poate fi utilizata pentru a optimiza consumul de benzina.

Avand in vedere ca traseul ales de organizatori parcurgea numai zone muntoase cu multe viraje in panta sau rampa masina a trebuit tinuta intr-un regim de turatie ridicat astfel ca zgomotul din habitaclu a fost destul de mare, chiar deranjant uneori, iar consumul mediu, dupa aproape 200 km a fost, conform computerului de bord de peste 9 l/100km.

Mult mai scurt, dar suficient pentru a crea o opinie, a fost traseul rezervat motorizarii de 1.4 litri si 75 CP. De-a lungul celor circa 40 km parcursi in peisajul mirific al insulei Hvar am putut observa ca acest propulsor, desi mai mic, pare a fi mai sprintar in timpul acceleratiilor la viteze cuprinse intre 40 si 100 km/h. Devine destul de greu de inteles de ce ar cheltui cineva cateva sute de euro in plus pentru propulsorul de 90 CP, mai ales ca zona predilecta in care ar trebui sa se deplaseze masina este cea urbana.

Despre confort ar fi de spus doar ca nu este la cote ridicate insa masina nu este obositoare. Comenzile aflate la dispozitia soferului sunt bine amplasate, cu exceptia butoanelor care actioneaza deschiderea geamurilor care, aflate pe consola centrala sunt greu de gasit pentru cei care conduc pentru prima data o Dacia by Renault. Un plus trebuie pus in dreptul vizibilitatii in oglinda din habitaclu. Tot gratie lipsei portbagajului dar si a amplasarii inteligente a lunetei, parcarea cu spatele este mult mai usor de realizat. Si o constatare mai putin placuta legata de aceeasi oglinda. La turatii mari vibreaza si face ca drumul din spate sa se vada in ceata obosind ochii.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 octombrie 2017

CNAIR decontează facturi pentru autostrada Sebeş-Turda

Transporturi si Infrastructura

20 octombrie 2017

Cât ar putea costa autostrada de centură a Capitalei

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro