“Reînnoirea acestui parteneriat pe termen lung garantează clienţilor UPC România accesul complet la brandurile Discovery şi Eurosport, atât de îndrăgite la nivel mondial. Extinderea parteneriatului de distribuție cu Discovery şi Eurosport este parte a strategiei UPC de a oferi cea mai bunã experienţã de divertisment din România, oriunde şi oricând, permiţându-ne să răspundem așteptărilor clienților noștri, precum și obiceiurilor lor de consum atât de dinamice în ultima perioadă. În același timp, combinația dintre platformele noastre TV inovatoare și investiția solidă în conținut realizată de Discovery – incluzând aici Jocurile Olimpice transmise de Eurosport începând din 2018 – reprezintă ocazia perfectă pentru a explora oportunități creative care vor adăuga și mai multă valoare acestui parteneriat”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România.

Fiind un jucător relativ nou pe scena sportivă globală, Discovery a investit masiv în achiziția de drepturi sportive premium, exclusive și relevante pentru telespectatorii din fiecare țară.  Clienţii UPC România vor avea acces la evenimente sportive importante, precum Premier League, turnee de tenis de Mare Șlem şi, din 2018, la Jocurile Olimpice care vor fi disponibile pe Eurosport. 

Reînnoirea contractului dintre UPC România şi Discovery România face parte dintr-un acord de distribuţie mai amplu între grupurile Liberty Global şi Discovery Communications, care include 12 ţări din Europa: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Ungaria, Irlanda, Polonia, România, Olanda, Slovacia, Elveţia şi Marea Britanie.