Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Luxury

Una dintre cele mai scumpe vacanțe: 84.000 euro. Vezi unde!

Autor: | | 1 Comentarii

Zeci de mii de euro, sume la care majoritatea românilor nu pot nici măcar visa atunci când vine vorba de achiziția unei vacanțe, sunt cheltuite, totuși, de un segment restrâns de turiști.

Cea mai scumpă vacanţă vândută anul trecut de TUI Travel Center, de exemplu, un revelion în Maldive, a fost cumpărată de un cuplu de români de la o agenţie din Bucureşti şi a costat 84.000 de euro. În pachetul de servicii turistice au fost incluse: 10 nopţi cazare într-o vilă privată (6 stele) de pe Atolul Baa, un loc ascuns în vegetaţie luxuriantă, pe malul oceanului, cu piscină proprie şi personal dedicat fiecărui turist în parte. De asemenea, în pachet au fost incluse şi transportul cu avionul până în Maldive, transferurile locale şi asistenţa turistică non-stop. Turiştii români şi-au dorit, printre altele, şedinţe spa, cine romantice pe malul mării şi safari cu delfinii.

De altfel, un studiu realizat de această agenţie arată că o familie din nordul Bucureştiului alocă, în medie, aproximativ 3.000 de euro pentru o vacanţă, cu 45% mai mult decât o familie din sudul Capitalei şi de două ori mai mult decât cheltuiala medie a unei familii la nivel naţional. Astfel, turiştii din Moldova cheltuiesc, în medie, 1.100 euro pe familie pentru o vacanţă, cei din sudul ţării 1.400 euro, iar cei din Transilvania 1.500 euro.

Aşadar, în funcţie de suma medie disponibilă pentru o vacanţă în familie, topul judeţelor arată astfel: Bucuresti & Ilfov: 1.700 euro/vacanţă/familie; Cluj: 1.600 euro; Constanţa: 1.500 euro; Timişoara: 1.450 euro; Sibiu: 1.350 euro; Iaşi: 1.300 euro 

Tendinţe de consum

Studiul mai demonstrează că destinaţiile preferate ale ardelenilor sunt cele clasice, respectiv Turcia – Antalya, Grecia – Creta şi Dubai, la care se adaugă destinaţiile exotice precum Mexicul. Clujul, Bucureştiul, Timişoara şi Constanţa se remarcă prin numărul mare de clienţi care cumpără mai mult de o vacanţă pe an. La Bucureşti se cer din ce în ce mai mult vacanţe exotice în destinaţii din ce în ce mai îndepărtate: Bora-Bora, Patagonia, Noua Zeelandă, cu experienţe din ce în ce mai provocatoare sau neobişnuite.

Iaşiul preferă destinaţiile clasice precum charterele în Turcia, Grecia şi Spania şi vacanţele all inclusive în Bulgaria. Constănţenii aleg destinaţii charter precum Spania – Tenerife şi vacanţele exotice în Punta Cana şi Thailanda.

TUI TravelCenter a finalizat anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro. Pentru acest an, compania şi-a bugetat o creştere de 12% a vânzărilor.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

Rubato

24,00Lei

Zăpada

38,00Lei

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.