Banca vrea să-și transforme toate sucursalele în unități de tipul self-service, în care operațiunile de baza precum cele desfășurate la casierie vor fi eliminate.

„Încet-încet toate lucrurile se mută în digital. La fel și casieriile noastre la care făceai până acum operațiuni cu valută și care până la începutul lunii noiembrie își închid sediile fizice“, se arată într-un mesaj de informare transmis prin e-mail clienților de către bancă.

ING este banca pionier în ceea ce priveşte digitalizarea operaţiunilor pe un model care astăzi este preluat de întreaga industrie bancară.
Operaţiunile care erau efectuate la ghişeu pot fi făcute prin intermediul serviciului ING Home Bank sau de la cele peste 600 de automate dedicate, din întreaga ţară.Depunerea de numerar se va putea face direct la bancomate, aşa cum se întâmplă şi în prezent. Mai mult, aplicaţia ING Home Bank permite inclusiv deschiderea de conturi sau depozite ori contractarea unor credite de nevoi personale, fără a mai fi nevoie de deplasarea la una dintre sucursalele sau agenţiile băncii. Agenţiile ING din oraşele mici nu au avut niciodată casierie.