Podul este plin de şanţuri şi denivelări. Şoferii care-l tranzitează spun că se simt în pericol.

– Are hopuri şi, la îmbinări, se cunoaşte deja, sunt un fel de şanţuri din dilataţie sau nu ştiu din ce, din construcţie… şi denivelări, care, oricum, nu sunt bune pentru maşină.

– E vechi, de când sunt eu îl ştiu şi nu cred că l-a reparat nimeni.

Sub greutatea maşinilor de mare tonaj, pilonii s-au degradat, iar din structură au căzut bucăţi de beton. Ultimele lucrări, dar nu majore, s-au făcut în urmă cu 11 ani.

– Foarte greu se circulă, e dezastru, mai ales cu zăpada asta, a terminat tot.

– Ar trebui mai mulţi bani băgaţi în infrastructură şi mai ales în podul ăsta care, dacă Doamne fereşte, dacă pică, nu ştiu pe unde mai circulă lumea.

Compania de Drumuri a răspuns unei solicitări făcute de reporterii Digi24. Oficialii spun că sunt în plan reparaţii în următorii trei ani, dar nu vorbesc de acest pod ca de o prioritate.

„Pentru lucrările de artă (poduri, pasaje, viaducte) care necesită reparații periodice au fost solicitate fonduri, ca aceste lucrări să fie realizate în perioada 2017 – 2020. Prioritizarea acestora se va face în funcție de complexitatea degradărilor constatate”, se arată în răspunsul CNAIR.

DN1A este singura rută alternativă la DN1.