CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Ultimele lucrări la AUTOSTRADA Bucureşti-Ploieşti. Vor fi gata în doar 6 zile?

Autor: |

Lucrările la autostrada Bucureşti-Ploieşti, mai exact tronsonul care face legătură între Centura Capitalei şi cea Ploieştului, sunt pe ultima sută de metri. În urmă cu patru zile, utilizatorul Baiazid al forumului specializat pe infrastructură skyscrapercitiy.com, a efectuat o vizită pe şantierul autostrăzii şi a publicat mai multe imagini cu stadiul lucrărilor.

Baiazid informează că a realizat mai multe poze la nodurile aflate încă în lucru, pentru că în rest A3 “e ca şi gata”, asfaltul fiind turnat pe aproape toată lungimea autostrăzii.

“La Nodul Moara Vlăsiei rampa DJ101 dinspre Moara Vlăsiei se pregătea de asfaltare. Cea dinspre Căciulaţi (Baloteşti) este deja asfaltată”, precizează utilizatorul skyscrapercitiy.com. “În conformitate cu situaţia din teren, inaugurarea în 30 iunie 2012 este certă!”, adaugă Baiazid.

Autostrada de la Bucureşti la Ploieşti trebuia să fie inaugurată la finele anului trecut, dar până în decembrie, pe tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti, doar Spedition UMB a finalizat lucrările, ceilalţi doi contructori români – Pa&Co şi Euro Construct Trading înregistrând întârzieri mari, fapt pentru care autorităţile au decis să-i penalizeze.

Termenul avansat la începutul acestui an a fost 15 mai 2012, doar că nici acesta nu a putut fi respectat de constructori. Firma lui Costel Căşuneanu, Pa&Co, a anunţat că a terminat lucrările în termen şi a cerut Companiei de Drumuri să facă recepţia, dar pe porţiunea patronilor de la Golden Blitz, acţionarii Euro Construct, existau la acea dată mai mulţi kilometri pe care nu s-a turnat nici măcar primul strat de asfalt.

La sfârşitul lunii aprilie, cu doar câteva zile înainte de căderea Guvernului Ungureanu prin aprobarea moţiunii în Parlament, ministrul Transporturilor de atunci, Alexandru Nazare, şi premierul MRU au declarat, după ce au făcut o vizită pe şantier, că pe 15 mai va fi inagurată autostrada, conform constructorilor. Doar că după ce la şefia Transporturilor a venit liberalul Ovidiu Silaghi, ministrul a cerut o verificare a lucrărilor şi a constatat că termenul de finalizare nu poate fi mai devreme de 30 iunie.

Pe tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti costul unui kilometru e de 7 milioane de euro, în timp ce tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei, al cărui constructor este asocierea formată de italienii de la Pizzarotti & Tirena Scavi, un kilometru costă 8,2 milioane de euro.

Cei 60 de kilometri de autostradă, începuţi în 2007, au costat până acum bugetul de stat, peste 400 de milioane de euro.

Vezi aici cum arătau lucrările în urmă cu două săptămâni.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

Agrointeligenta

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

26 aprilie 2017

CFR Călători suplimentează trenurile pentru 1 mai

Transporturi si Infrastructura

25 aprilie 2017

Victor Badea, noul Director General al AFER

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro