În ultimele 12 luni, titlurile Twitter au urcat cu 47% la Bursa de la New York. 

Veniturile au urcat cu 2% în ultimul trimestru, la 731,6 milioane de dolari, prima creştere din trimestrul patru din 2016, depăşind estimările analiştilor, de 686,1 milioane de dolari. 

În SUA, veniturile au scăzut cu 8%, în timp ce veniturile din Japonia au crescut cu 34%, la 106 milioane de dolari. 

Majorarea veniturilor din publicitate a ajutat compania să-şi sporească veniturile, a anunţat, joi, Twitter. 

În trimestrul patru din 2017, numărul de utilizatori lunari activi a urcat cu 4%, la 330 de milioane, analiştii previzionând 332,5 milioane. În SUA, unde Twitter realizează majoritatea veniturilor, numărul de utilizatori lunari activi a scăzut la 68 de milioane, de la 69 de milioane în trimestrul trei din 2017. 

Profitul net al Twitter a urcat la 91,1 milioane de dolari, sau 0,12 dolari per titlu, faţă de pierderi de 167,1 milioane de dolari, sau 0,23 dolari per titlu, în urmă cu un an. 

De asemenea, profitul ajustat s-a situat la 0,19 dolari per acţiune, depăşind estimările analiştilor, de 0,14 dolari per acţiune. 

Compania se aşteaptă ''să fie profitabilă în 2018, pe baza principiilor contabile general acceptate (GAAP)". 

Până acum, Twitter a avut dificultăţi în a converti popularitatea sa în rândul celebrităţilor şi al persoanelor publice precum preşedintele SUA, Donald Trump, pentru a atrage utilizatori şi advertiseri de la rivali, precum Facebook şi Snapchat.

AGERPRES