SE INTAMPLA ACUM!

Topul celor mai vizualizate reclame din finala Super Bowl

Autor: Bianca Dobrescu | duminică, 14 februarie 2016 | 0 Comentarii

Nu-i niciun secret că finala Super Bowl a devenit o afacere pentru publicitate. Potrivit iSpot.rv, 50 de branduri şi 84 de anunţuri de tip teaser, au acumulat 373 de milioane de vizualizări pe net. Dintre care 178 de milioane au fost pe Facebook. Restul, au fost pe canalul de Youtube al Google, unde în mare parte au fost "organice" sau neplătite.

Pe primul loc în topul celor mai vizualizate reclame pe Youtube, cu acest prilej, se află #Pokemon20: Pokémon Super Bowl Commercial cu 17.5 milioane de vizualizări.

Locul al doilea este ocupat de First Date – Hyundai Super Bowl Commercial | The 2016 Hyundai Genesis, cu 12 milioane de vizualizări.
Pe al treilea loc se clasează HEINZ Ketchup Game Day 2016 Hot Dog Commercial | "Wiener Stampede" - Extended Cut cu 4,4 milioane de vizualizări.
 
Amazon Echo: #BaldwinBowl Party feat Alec Baldwin, Dan Marino, Jason Schwartzman, & Missy Elliot se situează pe al patrulea loc cu 3,1 milioane de vizualizări.
În timp ce ultimul loc este ocupat de Audi R8 Big Game Commercial – Commander – Extended Cut, cu 1,4 milioane de vizualizări.
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.