Pe locul al doilea, în topul celor mai buni angajatori se află lanțul de restaurante fast-food Mc Donald’s. care numără peste 3.000 de angajați, în timp ce pe locul al treilea se află Astra Zeneca.
Pe cea de-a patra poziție se află grupul Carpatcement, care cuprinde 930 de angajați, iar pe locul 5 se află Henkel.
Svetla Simidchieva, Managing Partner al companiei care a realizat studiul, a declarat că multe companii s-au ferit să-și intrebe angajații ce părere au despre ele ca angajatori.
Astfel, "60% din companii ne-au refuzat, pe motiv ca nu e o perioada propice", a spus Simidchieva.  
Studiul Best Employers cuprinde și o secțiune dedicată IMM-urilor din România, iar aici locul I este ocupat de casa de avocatură Ţuca Zbârcea & Asociaţii. Aceasta este urmată, în ordine, de Syngenta, Adobe, Avangate și Hilti (o companie din domeniul materialelor de construcții, care are 70 de angajați). 
Pentru realizarea studiului au fost luate în calcul 20 de factori din viața de zi cu zi de la birou, iar angajații au fost întrebați nu cât sunt de fericiți și satisfăcuți, ci cât sunt de implicați.
Astfel, gradul de implicare al angajaților în rândul tuturor companiilor participante este de 56% în România și 53% în CEE, față de 54% în România și 53% în CEE cât era în 2009.
În cadrul companiilor "Best employers", gradul de implicare a crescut la 78% în România (de la 74%), în timp ce în CEE a crescut de la 82% la 83%.
Gradul de implicare scade pe măsura ce angajatul a petrecut mai mult în cadrul companiei: sub 3 luni (74%), 3 luni- 1 an (69%), 1 an- 2 ani (64%), 2-5 ani (52%). După cinci ani vechime, gradul de implicare crește din nou spre 60%.