Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

DeLorean DMC-12 din 1981, prezentat în premieră de Țiriac Collection la Salonul Auto București 2017

Autor: | | 1 Comentarii

În perioada 4-12 noiembrie, galeria Țiriac Collection expune în cadrul Salonului Auto București și Accesorii 2017, în premieră pentru public, un exemplar DeLorean DMC-12 din anul 1981, exponat intrat recent în colecția lui Ion Țiriac.

Alături de DeLorean, vizitatorii vor putea admira mai multe vehicule de excepţie parte din colecţie, precum Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss Edition din 2009, Ford Mustang Shelby GT 500 din 1969, Messerschmitt KR 200 din 1962 şi Rolls-Royce Phantom III Sports Saloon din 1937.

DeLorean DMC-12 este o maşină sport, destinată pieţei americane, fabricată de DeLorean Motor Company între anii 1981-1982, în Irlanda de Nord. Este singurul autovehicul produs vreodată de companie.

Modelul a apărut în trilogia „Back to the Future” în postura de maşină a timpului creată de excentricul om de ştiinţă Doc Brown. Șase automobile au fost folosite în timpul filmărilor, iar unul a fost fabricat integral din fibră de sticlă pentru scenele în care maşina trebuia să zboare.

Modelul Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss, un vehicul de mare viteză fără parbriz şi plafon, a fost produs într-o ediţie limitată de numai 75 de unităţi pentru a celebra cea de-a 75-a aniversare a celebrului pilot de Formula 1 Stirling Moss.

Motorul V8 supraalimentat are o putere de 640 CP. Viteza maximă a maşinii este de 350 km/h, iar accelerarea de la 0 la 100 km/h se face în mai puţin de 3,5 secunde.

Ford Mustang este una dintre marile poveşti de succes americane, o compactă sport cu aspect modern care redă perfect esenţa vremurilor în care a fost lansată. Modelul a intrat în istoria auto ca unul dintre vehiculele care s-au vândut cel mai bine: 418.000 de unităţi în 1964, anul lansării, şi peste 1 milion de exemplare comercializate până în 1966. Shelby GT 500, produs între anii 1967-1969, ocupă un loc de top în ierarhia modelelor Mustang. Cu un motor V8 de 435 CP, Shelby era disponibil atât în varianta coupé cât şi decapotabilă.

Messerschmitt KR 200, cunoscut şi sub numele Kabinenroller (scuter cu cabină), a fost proiectat de inginerul aeronautic Fritz Fend şi produs în fabrica germană de avioane Messerschmitt din anul 1955 până în 1964. Cea mai interesantă dotare a maşinii este reprezentată de motor şi de transmisie, care oferă posibilitatea de a folosi toate cele 4 trepte de viteză, atât în mersul cu faţa, cât şi în deplasarea cu spatele.

 

Maşina a obţinut premiul de popularitate - „Best of Show Referendum del Pubblico” la Concursul de Eleganţă Auto Internaţional „Alla Corte dei Medici” din Florenţa, ediţia 2017.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro