Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

TEST În mijlocul hergheliei electrice BMW

Autor: |

Sute de cai-putere proveniți din propulsoare electrice animă astăzi multe dintre modelele BMW. Fie că vorbim de mașini pur electrice, precum i3, sau hibride - Seria 3, Seria 5, Seria 7, X5, Seria 2 Active Tourer, Mini Countryman și i8 - bavarezii demonstrează că poți deține un vehicul spectaculos și puternic fără a produce efecte negative asupra mediului.

La câţiva kilometri de Viena, într-un mic orăşel austriac, o întreagă herghelie de cai-putere electrici ascunşi sub capotele strălucitoare ale unor modele BMW aşteaptă cu nerăbdare să îşi arate calităţile. Pentru câteva zile, circuitul de la Pachfurth este gazda „ Electric Now Tour 2017”, un eveniment organizat de BMW pentru a prezenta clienţilor importanţi şi jurnaliştilor cele mai noi produse ale companiei care au ca numitor comun electricitatea. Marele producător premium german are în acest moment în gamă un vehicul 100% electric, i3, un hibrid de înaltă performanţă de tip plug-in, i8, dar şi alte cinci vehicule care au un sistem de propulsie format dintr-un motor termic şi unul electric - Seria 3, Seria 5, Seria 7, X5 şi Seria 2 Active Tourer. Totodată, în gama Mini există şi o variantă Countryman dotată cu acelaşi sistem hibrid.

Pentru toate acestea acestea – mai puţin i3 – producătorul a utilizat două arhitecturi. Prima, disponibilă în familiile Seria 3, Seria 5, Seria 7 şi X5, implică un motor termic amplasat transversal şi unul electric poziţionat între acesta şi cutia de viteze. Cea de-a doua variantă, rezervată maşinilor dotate cu propulsor termic longitudinal precum Seria 2 Active Tourer, Mini Countryman si i8, are în dotare un alt motor electric poziţionat pe cealaltă punte a maşinii. Deşi cele două arhitecturi diferă, ambele oferă atât posibilitatea de a utiliza strict motorului electric, doar cel termic, sau ambele, în acelaşi timp. Totodată, toate vehiculele din familiile „i” şi „iPerformance” au capacitatea de a regenera energia stocată în baterii atunci când este utilizat motorul termic sau în momentul frânării.

Pagina 1 din 6
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro