''Tot ce este promisiune în planul de guvernare, tot ce vedeţi acolo ca măsură, tot ce vedeţi că a trecut prin Guvern sau Parlament ca obligaţie legală este asumat. Cred că e o decizie care merită toată lauda, pentru că cineva şi-a asumat-o. Nu e uşor, să ştiţi. Dar aţi văzut reacţiile medicilor: domnule, nu ne vine să credem, hai să vedem că se întâmplă şi e super ok'', a afirmat Teodorovici, întrebat dacă sunt bani la buget pentru plata salariilor mărite pentru medici şi profesori. 

Ministrul Finanţelor a spus că problema e în altă parte, referindu-se la necesitatea reducerii cheltuielilor nejustificate. 

''Nu vă faceţi griji legate de sustenabilitate. Nu e problema aici. Problema e în a încerca să reducem din cheltuielile nejustificate, şi am mai spus-o public, sunt zone în economie unde banii publici trebuie să fie reaşezaţi ca direcţie de a fi cheltuiţi, dar nu înseamnă că dai oameni afară'', a afirmat Eugen Teodorovici. 

Acesta a adăugat că anul viitor în Ministerul de Finanţe nu vor mai fi hârtie, carioci sau pixuri, subliniind importanţa trecerii documentelor de la hârtie în format digital. 

''Că sunt cheltuieli simple, uite, de la şedinţe de guvern care trebuie făcute cu documente în format electronic, că trebuie să dispară din administraţie tot ce ţine de hârtie. Păi dacă avem legea care spune că semnătura electronică poate fi utilizată, ce să mai caute hârtia sau o linie de cumpărat hârtie de copiator în ministere?! Anul viitor în Ministerul de Finanţe nu veţi mai găsi nici hârtie, nici carioci, nici pixuri, doar câte un carneţel şi un creion făcute din materiale reciclabile, pe care le vor produce întreprinderile sociale, nu altcineva. Veţi vedea cam câţi bani se strâng la final de an'', a spus ministrul Teodorovici. 

Ministrul Finanţelor Publice a participat vineri, la sediul Consiliului Judeţean Dâmboviţa, la o întâlnire cu reprezentanţii administraţiei publice din judeţ, cu primari şi oameni de afaceri.

AGERPRES