Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

Teleshopping și bricolaj: O companie vrea să depășească pragul de 30 mil. euro afaceri, în următorii 5 ani

Autor: | | 0 Comentarii

În ultimii 7 ani, piața de teleshopping online s-a dezvoltat foarte mult în România, inclusiv pe partea de bricolaj, cu produse specifice oricărei gospodării. Nevoia de a avea tot felul de unelte, a dus la apariția unor mici afaceri, care completează tabloul într-o piață dominată de nume mari din această zonă de bricolaj.

“În 2010, sculele şi uneltele se găseau doar în magazinele offline de bricolaj, la târguri, sau în pieţe. Obiectivul principal al companiei noastre a fost, atunci, asigurarea unui plus de confort clienţilor pentru achiziţia acestor produse, care din acel moment putea fi făcută printr-un simplu click. De asemenea, la comenzile online beneficiau de transport gratuit şi service asigurat de producător minim 24 luni, sau o garanţie extinsă până la 4 ani”, spune astăzi Cristian Iana, Business Development Chef al companiei Sculestern, prezentă pe piaţa de teleshopping online pentru produse de bricolaj şi DIY. 

Lansată în 2010, cu o investiţie iniţială de 50.000 euro, compania a ajuns la 100.000 clienţi fideli, bărbaţi cu vârsta cuprinsă între 30-70 ani, care au în istoric cu cel putin 2 comenzi. Dintre cumpărători, 80% sunt persoane fizice, iar 20% sunt companii.

Potrivit datelor companiei, de la lansare şi până în prezent, românii au cumpărat peste 1.000.000 de scule, unelte şi alte accesorii de calitate de pe sculestern.ro, cele mai solicitate produse fiind drujbele si motocoasele. Iar magazinul colaborează cu producători din Austria, Polonia, Ungaria şi Germania, importul de produse din aceste ţări reprezentând 75% din cifra de afaceri, iar restul de 25% fiind reprezentat de produsele achiziţionate de la producători autohtoni.

În 2016, cifra de afaceri a fost de 2,5 mil. euro, pentru 2017 fiind estimată o cifră de afaceri de aproximativ 3,2 mil. euro, pentru ca în 2018 fiind aşteptate afaceri de 5 mil. euro. De asemenea, obiectivul companiei este ca, în următorii 5 ani, să depăşească 30 mil. euro ca cifră afaceri, cu 250.000 clienţi. 

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro