SE INTAMPLA ACUM!

Lifestyle

Telefonul mobil, cel mai dorit cadou de Crăciun

Autor: Ilinca Pop | marţi, 22 decembrie 2015 | 0 Comentarii

Numărul românilor care doresc să primească de Crăciun bunuri materiale a crescut cu 15% în 2015, faţă de anul precedent. Astfel, anul acesta, 85% dintre românii din mediul urban aşteaptă cadouri materiale sub brad, în timp ce procentul celor care preferă bunurile spirituale a scăzut de la 19% la 11%.

Cel puţin, aşa arată un studiu realizat de compania iSense Solutions. Telefonul mobil conduce în topul celor mai dorite produse de Crăciun, 13% dintre români preferând un astfel de cadou, faţă de 7% anul trecut. Alte daruri aşteptate de sărbători sunt automobilele (6%), articolele de vestimentaţie (6%), accesoriile/bijuteriile (6%), precum şi banii (5%).

„Faptul că românii sunt materialişti în preajma sărbătorilor nu reprezintă o surpriză, însă este de remarcat faptul că a scăzut considerabil procentul celor care doresc să primească de Crăciun bani, de la 18% în 2014 la 5% anul acesta. În schimb, în topul cadourilor preferate au apărut automobilele, un dar deloc uşor de oferit”, spune Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Studiul mai arată că femeile, mai mult decât bărbaţii, îşi doresc cadouri materiale de Crăciun (88% dintre femei versus 82% dintre bărbaţi). De asemenea, femeile preferă să primească haine, accesorii/bijuterii, parfumuri şi produse cosmetice, în timp ce bărbaţii aşteaptă de la Moş Crăciun, mai mult decât femeile, produse electronice.

Anul acesta, românii din mediul urban au alocat în medie 544 lei pentru cadourile de Crăciun, cu 31% mai mult decât în anul precedent. Potrivit studiului, bărbaţii au alocat acestor cumpărături un buget semnificativ mai mare decât cel al femeilor, de 607 lei. Printre cadourile pe care românii intenţionează să le ofere celor dragi se numără articolele de vestimentaţie (36%), jucăriile (22%), produsele cosmetice / de îngrijire personală (19%) şi dulciurile (18%).

„Faptul că românii şi-au majorat anul acesta bugetul alocat cadourilor de sărbători poate fi explicat printr-o îmbunătăţire uşoară a situaţiei economice în mediul urban. Remarcăm, de asemenea, o creştere semnificativă a intenţiei de a oferi în dar haine (de la 23% la 36%) şi jucării (de la 12% la 22%), astfel că se preconizează un Moş Crăciun darnic în special cu cei mici şi cu persoanele de gen feminin”, adaugă Andrei Cânda.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.