Centrele de estetică Lipotherm au luat naştere ca urmare a cererii din ce în ce mai mari pentru serviciile sale profesionale venite din partea persoanelor aflate în căutarea greutăţii ideale, dar şi a celor care sunt
foarte atente la sănătatea organismului.

Cele două categorii de persoane bine identificate sunt complementare, întrucât statisticile arată că un procentaj de peste 80% din totalul populaţiei feminine mondiale suferă de obezitate, probleme de circulaţie şi celulită, iar un număr din ce în ce mai mare de bărbaţi se preocupă de aspectul lor fizic.

Francizorul oferă potenţialului partener francizat un training de patru zile pentru cunoaşterea tratamentelor şi produselor Lipotherm, a aparaturii şi sistemului de informatică şi gestiune, dar şi a deprinderii tehnicii de vânzare pentru serviciile Lipotherm. Suprafaţa recomandată pentru o unitate Lipotherm este de minimum 200 mp, iar localizarea centrelor se va face în oraşe cu o populaţie de peste 100.000 de locuitori.

Din punct de vedere financiar, pentru preluarea şi operarea afacerii în sistem de franciză este necesară o investiţie totală iniţială de circa 140.000 de euro, din care taxa de masterfranciză este de 50.000 de euro. Diferenţa este reprezentată de sumele necesare amenajării şi dotării unei prime locaţii – centrul de frumuseţe Lipotherm (costuri echipamente, stocul iniţial de produse şi capitalul rulant). Echipamentele necesare pentru derularea activităţii pot fi achiziţionate în sistem de leasing.
 
Centrele înregistrează un flux zilnic de peste 80 de clienţi atraşi de complexitatea tratamentelor folosite, bazate pe produse 100 % naturale. Gama de tratamente oferită de centrele Lipotherm cuprinde: tratamente pentru pierderea în greutate (şedinţe de 48 de ore/lună, toate având drept scop lupta cu kilogramele în plus folosind aparatură de electrostimulare, presoterapie şi şedinţe de saună), tratamente faciale (produse de curăţire a tenului, hidratare, oxigenare a pielii, lifting facial), tratamente corporale (printre care: „Dermosonic“ – masaj şi ultrasunete pentru îndepărtarea celulitei şi pielea moartă; „Bodyter“ – pentru modelarea corporală; „fotodepilare“ – cu efect permanent), tratamente SPA (balneoterapie, terapie cu ciocolată, masaje de relaxare). 

Pentru o informare detaliata accesati sectiunea Afaceri Mici, de unde puteti mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.