Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Studiu: Piața locală de comerț electronic, estimată la 2,3 – 2,4 miliarde de euro

Autor: | | 0 Comentarii

Conform studiului realizat de către eCommerce Foundation, piața de comerț online va depăși în 2017 valoarea de 1,87 trilioane dolari, în creștere cu 17% față de anul trecut. China, Statele Unite și Marea Britanie sunt piețele ce înregistrează cele mai mari încasări cu 681, 438 și respectiv 196 milioarde dolari.

”Piaţa comerţului online din România este în continuă creştere. Pentru anul 2017, estimăm că ne îndreptăm spre o valoare de 2,3 – 2,4 miliarde de euro doar în e-tail. Analizăm periodic proiecte noi în cadrul competiţiei GPeC şi interacţionăm în mod continuu cu reprezentanţi ai magazinelor online de la noi. Astfel, vedem o creştere vertiginoasă a numărului de magazine online în categorii precum Beauty (cosmetice, parfumuri), home & deco sau articole pentru copii”, menţionează Andrei Radu, Fondator GPeC. 

Tot potrivit datelor din raportul realizat în această toamnă de către eCommerce Foundation, peste 53% dintre clienţii ce apelează la serviciile magazinelor online au declarat că social media le influenţează în mod direct obiceiurile de consum. Mai mult, pentru europeni, Facebook este şi rămâne principala platformă online de comunicare şi interacţiune cu magazinele online, cu un procent covârşitor de peste 85%. 

”Magazinele online locale trebuie să îşi organizeze bine ofertele, prezentarea lor în site, campaniile de promovare, cât şi procesul de achziţie sau de retur. Este imprtant să înveţe cum să comunice cu cei pe care îi vizează şi ce mesaje să folosească în funcţie de canalul de comunicare, ofertele comerciale sau perioada din an. Pentru 42% dintre utilizatori, principala barieră de a achiziţiona produse online este încrederea şi experienţa mai puţin plăcută avută pe site. Astfel, prin participarea la evenimente valoroase, prin alocarea de fonduri în mod eficient în campanii de promovare şi având o relaţie bună cu partenerii comerciali, putem creşte, împreună, piaţa de eCommerce din România”, continuă Andrei Radu. 

Cele mai importante lecţii din segmentul de eCommerce, atât din piaţa locală cât şi cea regională, vor fi prezentate în cadrul GPeC SUMMIT, cel mai mare eveniment de comerţ electronic, care se va desfăşura pe 14-15 noiembrie 2017, la Bucureşti. Invitaţii GPeC vor atinge subiecte din domenii precum digital marketing, optimizarea ratei de conversie şi content marketing. 

 

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro