Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Studiu: Chiar și două secunde de întârziere la încărcarea unui selfie pe Facebook provoacă stres utilizatorilor

Autor: | | 0 Comentarii

Ericsson și Vodafone Germania au folosit neuroștiința pentru a înțelege ce cred utilizatorii de broadband mobil despre performanța slabă a rețelelor. Cu ajutorul unui electroencefalograf (EEG), au monitorizat activitatea creierului a 150 de utilizatori care au participat ca voluntari la proiectul de cercetare în Düsseldorf, Germania. Rezultatele au arătat că până și cele mai mici întârzieri sau erori cresc nivelul de tensiune și stres și au un impact negativ asupra loialității față de operator și asupra brandului acestuia.

Participanţii la studiu au fost solicitaţi să facă 13 acţiuni specifice în 10 minute, folosind un smartphone, în timp ce era simulată o degradare a calităţii conexiunii la reţea. Printre acţiunile pe care trebuiau să le facă utilizatorii, s-au numărat: accesarea câtorva pagini web, rularea unui conţinut video live şi încărcarea de selfie-uri pe Facebook. Pe lângă EEG, au fost folosite şi echipamente de măsurare a pulsului şi de urmărire a ochilor, pentru a monitoriza atenţia şi ritmul cardiac al utilizatorilor. 

Alte aspecte importante din studiu:

•    Ritmul cardiac a crescut cu 44% la milenialii (cu vârste între 18 şi 35 de ani) care au avut parte de întârzieri chiar şi de două secunde atunci când au încărcat un selfie

•    Toţi utilizatorii de smartphone sunt stresaţi chiar şi de o secundă de întârziere la încărcarea conţinutul video (în cazul în care apare o iconiţă de „loading” pe ecran)

•    Milenialii sunt mai puţin toleranţi la întârzieri în încărcarea conţinutului video online. În medie, au fost cu 35% mai stresaţi de întârzieri decât adulţii de peste 35 de ani.

•    Net Promoter Score (indicele de măsurare a loialităţii clienţilor) pentru toţi operatorii mobili din Germania a căzut de la un scor pozitiv la unul negativ cu fiecare întârziere.

•    O experienţă negativă în aplicaţii are un efect direct asupra întregului ecosistem mobil, nu doar asupra brandurilor implicate direct.

Vodafone este cel primul operator de pe piaţă şi din lume care a utilizat noi metode de a studia emoţiile consumatorilor în colaborare cu Ericsson. 

„Studiul demonstrează cât de rapid devin utilizatorii de smartphone-uri nemulţumiţi atunci când o reţea nu funcţionează la întreaga capacitate”, a spus Guido Weißbrich, Director Network Performance, Vodafone Germania. „Chiar şi o întârziere de o secundă atunci când descărcăm sau încărcăm conţinut a avut un impact negativ asupra experienţei utilizatorilor. Astfel, serviciile de conţinuţ video live trebuie să facă tot posibilul pentru a evita blocarea sau încărcarea întârziată a conţinutului.”

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro