PUBLICAȚIILE NOASTRE:
SE INTAMPLA ACUM!

Retail

Sticla de Coca-Cola nu e marcă înregistrată! Decizia e definitivă

Autor: capital.ro | miercuri, 24 februarie 2016 | 0 Comentarii

Încercarea producătorului american de băuturi răcoritoare Coca-Cola Co. de obține statut de marcă înregistrată în Uniunea Europeană pentru celebra sa sticlă de băuturi a eșuat, deoarece justiția comunitară a decis că designul sticlei nu este suficient de distinct pentru a o diferenția de alte produse de pe piață, informează DPA.

În 2011, grupul american a făcut o cerere la Oficiul pentru Armonizare în cadrul Pieței Interne (OHIM) pentru ca designul sticlelor sale să obțină statutul de marcă înregistrată. Însă, OHIM a decis în 2014 că forma respectivă nu are niciun caracter distinct care să justifice obținerea statutului de marcă înregistrată.

Într-o decizie publicată miercuri, Curtea Generală a UE a susținut decizia anterioară a OHIM, apreciind că sticla Coca-Cola "nu posedă niciun fel de caracteristici care să o diferențieze de alte sticle disponibile pe piață".

Obținerea statutului de marcă înregistrată pe baza formei este foarte dificilă. În cazurile anterioare, justiția europeană a stabilit reguli clare potrivit cărora cei care vor să beneficieze de protejarea proprietății intelectuale trebuie să dovedească faptul că produsul poate fi recunoscut de consumatori exclusiv prin forma sa și nu în combinație cu logo-ul sau alt semn.

Producătorul Coca-Cola s-a declarat dezamăgit de decizia Curții Generale și ia în considerare o eventuală contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene.


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.