Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Piata Auto

SsangYong a lansat în Romania noul Rexton G4

Autor: | | 0 Comentarii

Cu o istorie tumultoasă atât pe plan internațional cât și în România, unde mai mulți importatori au încercat să impună pe piață modelele mărcii, SsangYong a revenit în acest an cu o lansare importantă: Rexton G4.

SUV autentic, puternic şi elegant, noul SsangYong Rexton uimeşte prin mulţimea de dotaări disponibile la un preţ mai mult decât rezonabil pentru segmentul din care face parte. În afara designului, întotdeauna interpretabil, noul SUV produs de compania din Coreea are ca atu un motor diesel cu injecţie directă, de 2,2 l e-XDI LET (Low-end torque), capabil să livreze între 181 CP şi 187 CP şi un cuplu de 400 Nm - 420Nm în plaja de 1.400 – 2.800 rpm, în funcţie de transmisia cu care este cuplat. Desingur, capacitatea cilindrică mare, nu este în linie cu noile cerinţe de pe piaţa europeană, preţul redus al vehiculului fiind estompat parţial de impozite şi taxe pe poluare din majoritatea ţărilor.

Tracţiunea integrală temporară 4WD permite şoferului să aleagă între trei moduri în funcţie de schimbarea condiţiilor de deplasare în timp ce trenul de foloseşte soluţii utilizate de limuzinele de lux pentru a asigura o stabilitate şi un confort de prim rang. Transmisia automată 7G-TRONIC de origine Mercedes-Benz, cu funcţie opţională „Winter” şi computer TCU pentru consum redus de combustibil şi schimbări line ale treptelor de viteză operează eficient, monitorizează stilul de conducere şi adaptează momentul de schimbare al treptelor de viteză.

Materialele utilizate în interiorul noului Rexton accentuează rafinamentul şi distincţia. Scaunele ergonomice multicontur sunt tapiţate cu piele Nappa şi pot fi ajustate electric. Iarna pot încălzi perna pentru şezut şi spătarul iar vara pot fi ventilate. Un ecran digital de 7 inci ocupă mijlocul tabloului de bord, iar un alt ecran digital sensibil la atingere de 9,2 inci domină consola centrală.

Pe lângă dotări de top, Rexton are ca aut capacitatea de a transforma până la şapte pasageri pe trei rânduri de scaune. Cele din primul rând sunt ventilate şi încălzite iar cele din al doilea sunt încălzite. Pot fi memorate reglajele preferate pentru scaunul şoferului şi oglinzile retrovizoare pentru trei şoferi diferiţi; ambele scaune din faţă sunt reglabile electric.

SsangYong Rexton G4 este diponibil în România cu preţuri cuprinse între 26.169 euro şi 36.289 euro, existând chiar şi o ofertă promoţională care reduce aceste întreaga listă cu circa 3.000 de euro/echipare.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.