Cel mai mare mall din România a anunţat şi deschiderea magazinului Armani Exchange, pe data de 30 aprilie, dar şi lansarea unor noi magazine din zonele de beauty, fashion şi gourmet. 

Lista celor 300 de magazine din centrul comercial va fi completată luna aceasta de şapte branduri noi: S.Oliver, Comma, Armani Exchange, Mizar, Haagen Dazs, Top Line şi Professor Puzzle. Noutăţile din AFI Cotroceni se adresează tuturor categoriilor de vârstă şi răspunde nevoilor din mai multe zone de retail: fashion, food, beauty dar şi petrecerea timpului liber. 

„În următoarea perioadă am pregătit o serie întreagă de surprize: noi branduri dar şi concepte de care clienţii se vor putea bucura în exclusivitate în AFI Cotroceni”, a declarat, conform Agerpres, Amira Stănescu, manager marketing Manager AFI Cotroceni. 

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau AFI Aventurier – un parc de aventură indoor unic în rândul centrelor comerciale din România.