CITEŞTE ŞI

Luxury

SOLE se extinde în România: vrea să deschidă încă două magazine în 2016

Autor: |

Unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare din România, SOLE Luxury Boutique, plănuieşte anul acesta extinderea reţelei de magazine cu încă două noi locaţii, mizând pe creşterea clienţilor atât în magazinele fizice, cât şi în cel virtual.

”Business-ul se află pe un trend ascendent încă din primele luni de la lansare, iar pentru anul în curs ne dorim să consolidăm acest brand în ceea ce priveşte distribuţia şi să creştem numărul de clienţi din magazinele fizice cu 15%”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

În 2015, compania a înregistrat  peste 25.000 clienţi în magazinele din ţară şi în shop-ul virtual, vânzările realizate de aceştia ajungând astfel la 1,5 milioane de euro.  70% din vânzările înregistrate au provenit direct din magazinele din Cluj-Napoca, Bucureşti şi Baia Mare, iar restul din mediul online, cumpărătorii fiind reprezentanţi în proporţie de 80% de femei cu studii medii şi superioare, active din punct de vedere social.

„Femeile din România au început să înţeleagă importanţa produselor  semnate de designeri şi să aleagă aceste opţiuni în detrimentul unor produse mass-market, mai ales având în vedere faptul că, la nivel naţional, coşul mediu pe segmentul fashion online este de doar circa 180 lei”, a mai declarat Angela Țiboc.

În acest sens, valoarea medie a coşului de cumpărături online a fost de 250 lei, în timp ce, în magazinele offline româncele au cheltuit cu 28% mai mult, valoarea medie a coşului de cumpărături ajungând, în acest caz, la 320 lei.

În ambele situaţii, cele mai valoroase achiziţii au fost reprezentante de genţi. Dacă în mediul online cea mai mare comandă a fost pentru o geantă Celine de 12.000 lei, în offline, cea mai scumpă geantă vândută a fost un model Valentino, în valoare de 8.700 lei. În această perioadă, compania a adus pe piaţa din România peste 270 branduri de parfumuri, cosmetice, genţi, ceasuri şi accesorii

 

 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.