”Business-ul se află pe un trend ascendent încă din primele luni de la lansare, iar pentru anul în curs ne dorim să consolidăm acest brand în ceea ce privește distribuția și să creștem numărul de clienți din magazinele fizice cu 15%”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

În 2015, compania a înregistrat  peste 25.000 clienți în magazinele din țară și în shop-ul virtual, vânzările realizate de aceştia ajungând astfel la 1,5 milioane de euro.  70% din vânzările înregistrate au provenit direct din magazinele din Cluj-Napoca, București și Baia Mare, iar restul din mediul online, cumpărătorii fiind reprezentanți în proporție de 80% de femei cu studii medii şi superioare, active din punct de vedere social.

„Femeile din România au început să înțeleagă importanța produselor  semnate de designeri și să aleagă aceste opțiuni în detrimentul unor produse mass-market, mai ales având în vedere faptul că, la nivel național, coșul mediu pe segmentul fashion online este de doar circa 180 lei”, a mai declarat Angela Țiboc.

În acest sens, valoarea medie a coșului de cumpărături online a fost de 250 lei, în timp ce, în magazinele offline româncele au cheltuit cu 28% mai mult, valoarea medie a coșului de cumpărături ajungând, în acest caz, la 320 lei.

În ambele situații, cele mai valoroase achiziții au fost reprezentante de genți. Dacă în mediul online cea mai mare comandă a fost pentru o geantă Celine de 12.000 lei, în offline, cea mai scumpă geantă vândută a fost un model Valentino, în valoare de 8.700 lei. În această perioadă, compania a adus pe piața din România peste 270 branduri de parfumuri, cosmetice, genți, ceasuri și accesorii