CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Sistem pilot în Gara de Nord. Pe modelul Occidentului, călătorii au acum spaţii de depozitare a bagajelor, cu prize pentru telefoane

Autor: capital.ro | duminică, 17 ianuarie 2016 | 0 Comentarii

Călătorii care ajung în Gara de Nord au la dispoziţie un sistem de depozitare a bagajelor, spaţiile de depozitare fiind dotate cu USB şi prize pentru încărcarea telefoanelor mobile sau a laptopurilor, în condiţii maxime de siguranţă.

Contra sumei de 5 lei pentru trei ore sau 10 lei pentru 12 ore, pasagerii care sunt în tranzit sau au de rezolvat probleme în Capitală îşi pot depozita bagajele în noile spaţii puse la dispoziţia lor, aceste spaţii fiind de trei dimensiuni, pentru diferite tipuri de bagaje.

”În Gara de Nord, începând cu luna decembrie, a fost instalat un nou sistem de depozitare a bagajelor. Este un sistem-pilot pentru Calea Ferată Română, care se foloseşte în ţările occidentale. Este un sistem cu siguranţă foarte ridicată şi nu presupune angajarea de personal. Pentru Calea Ferată Română nu este o investiţie, pentru că investiţia este făcută de o companie privată. Sistemul se numeşte Rom Mobiliy şi are scopul de a asigura depozitarea bagajelor călătorilor care doresc să meargă să viziteze oraşul sau au de rezolvat diverse probleme în Bucureşti”, a declarat, directorul general interimar al CFR SA, Marius Chiper, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, pe lângă faptul că este protejat, fiind un sistem cu închidere electronică şi supravegheat cu camere de luat vederi, acesta funcţionează pe principiul tichetelor de parcare, tarifarea fiind aplicată pentru timpul în care aceste spaţii de depozitare a bagajelor sunt ocupate. Cutiile de depozitare sunt de trei dimensiuni, astfel că pot adăposti tipuri diferite de bagaje. Ele sunt dotate cu prize de încărcare electrică a dispozitivelor electronice pe care călătorul le poate lăsa la încărcat.

”Vrem să asigurăm acest serviciu care, în ultimul timp, a cam dispărut din gările noastre pentru că din motive de reducere a costurilor am tot redus activităţile care nu sunt direct productive”, a precizat Marius

Chiper, potrivit aceleiaşi surse. În Gara de Nord sunt 48 de cutii de depozitare de trei dimensiuni diferite.

”Ele au început să fie utilizate, însă nu avem încă rezultate certe, pentru că nu a trecut o lună de când au fost puse în funcţiune”, a adăugat directorul general al CFR SA. Ca mod de funcţionare, cel care va utiliza acest sistem de depozitare va dispune de un cod de bare şi un cod numeric. ”Codul numeric este pentru cifru, iar codul de bare îţi dă suma de plată pe care o ai, ca la parcare”, a explicat Chiper.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

26 august 2016

CNADNR a montat separatoarele din beton între Băneasa şi Otopeni

Transporturi si Infrastructura

25 august 2016

Au început studiile pentru autostrada Sibiu - Piteşti

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii