SE INTAMPLA ACUM!

Industrie

Sindicatele uzinei Ford din Craiova au semnat un nou contract colectiv de muncă deschizând drumul pentru atragerea unor noi produse

Autor: capital.ro | luni, 15 februarie 2016 | 0 Comentarii

Conducerea Sindicatului Ford a semnat recent noul Contract colectiv de muncă pentru 2016-2017 după ce au fost consultaţi toţi membrii de sindicat în acest sens. Potrivit noului Contract colectiv de muncă, în urma negocierilor cu patronatul, nivelul veniturilor salariale totale ar urma să fie aproape la nivelul celor de anul trecut, propunere care i-a nemulţumit iniţial pe reprezentanţii sindicatului în comisia de negociere. Se vorbeşte tot mai aprins despre „atragerea unui volum de muncă suplimentar”.

Ovidiu Cioroianu, preşedintele Sindicatului Ford Automobile Craiova, a declarat că noul Contract colectiv de muncă a fost semnat şi înregistrat la Inspectoratul Teritorial de Muncă. „Chiar dacă avem nemulţumirile noastre, contractul a fost semnat şi înregistrat la ITM. Nimeni nu este fericit, dar aceasta este situaţia pe piaţa muncii din zonă”, a arătat liderul sindical. 

Întrebat dacă se preconizează şi în acest an perioade se şomaj tehnic pentru o parte a angajaţilor fabricii, el a afirmat că acestea nu sunt excluse. „Nu cred că piaţa auto va cere atâtea maşini câte putem să producem noi", a spus Cioroianu. 

Sindicatul Ford a încheiat, la finalul lunii ianuarie, negocierile pentru noul Contract colectiv de muncă pentru 2016-2017 care prevede ca nivelul veniturilor salariale totale să fie aproape la nivelul celor de anul trecut. 

Oficialii Ford au declarat la acel moment că sprijină anumite modificări ale Contractului colectiv de muncă, menite să ajute fabrica de la Craiova să devină mai competitivă şi mai eficientă. „Compania noastră sprijină anumite modificări cheie ale Contractului colectiv de muncă, menite să ajute fabrica de la Craiova să devină mai competitivă şi totodată mai eficientă. Aceste modificări corecte şi oneste pe care compania noastră le-a prezentat Sindicatului sunt destinate să plaseze fabrica de la Craiova într-o poziţie puternică în ceea ce priveşte viitorul sau în sistemul global de producţie Ford. Fabrica de la Craiova este una dintre cele mai moderne facilităţi de producţie pe care Ford le deţine în Europa, fiind dotată cu tehnologie de ultimă generaţie în care s-a investit peste 1 miliard de Euro. Suntem încrezători că împreună cu Sindicatul şi cu ajutorul angajaţilor noştri vom face tot ceea ce putem pentru a atrage un volum de muncă suplimentar şi securiza totodată noi oportunităţi de afaceri pentru Ford Craiova", au afirmat reprezentanţii firmei amintite, într-o declaraţie de presă.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.