Parteneriatul va fi prezentat miercuri într-o conferință de presă. La care vor fi prezenți Dragoș Pavăl, director și acționar principal al companiei Dedeman, și Simona Halep, cea mai bună jucătoare de tenis din România, potrivit unui anunț al companiei.

Ascensiunea uluitoare a Simonei Halep, asemănătoare cu cea a frațiilor Pavăl

Simona Halep devenea pe 17 martie anul acesta jucătoarea română cu cea mai bună clasare din toate timpurile în ierarhia feminină a tenisului mondial (locul 5). Halep egalase performanţa reuşită de Irina Spîrlea pe 13 octombrie 1997 (locul 7) în data de 24 februarie, după ce în data de 27 ianuarie devenise a treia româncă din istorie care intra în ''top ten'' mondial.

Ascensiunea tinerei jucătoare române (22 ani) a început după eliminarea sa din primul tur al competiţiei Mutua Madrid Open, în mai anul trecut, când Halep ocupa doar locul 64 în lume şi nu câştigase niciun titlu WTA (jucase trei finale, n. red.). Între timp, Simona Halep şi-a trecut în cont şapte titluri WTA (Nurnberg, 's-Hertogenbosch, Budapesta, New Haven, Moscova, Sofia – 2013, Doha – 2014), pierzând anul acesta finalele de la Madrid şi Roland Garros, ambele în faţa rusoaicei Maria Şarapova.

Halep a depăşit-o în clasament cu aproape 500 de puncte pe poloneza Agnieszka Rawanska şi se află la circa 1.015 de locul secund, ocupat de chinezoaica Na Li. Lider incontestabil e americanca Serena Williams.

La începutul lunii mai, Simona Halep a devenit ambassador oficial global al adidas Tenis, după încheierea unui parteneriat cu renumitul producător de articole sportive.

Astfel, Simona Halep s-a alăturat unui grup de jucători de tenis adidas de elită, printre care Andy Murray, Novak Djokovic (simbol exclusiv pentru pantofi), Jo-Wilfried Tsonga, Caroline Wozniacki, Ana Ivanovic și Angelique Kerber. 

Dedeman este singura mare companie din domeniu care s-a extins într-un ritm accelerat tocmai pe timp de criză. Și există o evidenţă a cifrelor: compania avea 13 magazine la finalul lui 2008, iar acum numără 36, în urma unor investiţii de peste 250 mil. euro (nota bene: în 2008, când principalii concurenţi – Praktiker şi Bricostore (cumpărat, anul trecut, de britanicii de la Kingfisher) – deschideau câte cinci magazine, Dedeman a finalizat două investiţii. Ulterior, Dedeman a deschis 23 unităţi, în timp ce Praktiker şi Bricostore doar câte două). Mai departe, viziunea lui Dragoş Pavăl este „să ajungem la o acoperire completă a ţării cât mai rapid“. Prioritatea zero pentru 2014, a mai dezvăluit preşedintele Dedeman pentru Capital, este deschiderea a „încă trei sau patru magazine, dintre care două în Bucureşti, în sectoarele 1 şi 3. Ne gândim să avem şase magazine în Bucureşti, faţă de două câte avem acum. Avem un buget de investiţii de 60-65 milioane euro, cam la acelaşi nivel cu anul 2013“; pe site-ul Dedeman există şi o hartă a României pe care sunt bifate magazinele actuale, plus alte şapte oraşe (Giurgiu, Slobozia, Târgu-Jiu, Sibiu, Deva, Oradea, Satu Mare), colorate în portocaliu, care reprezintă ţintele pentru anii următori.