Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Turism

Sfaturi pentru a nu avea surprize neplăcute când rezervi vacanța online

Autor: |

Din ce în ce mai mulți consumatori folosesc serviciile online pentru a-și rezerva vacanțele: rezervarea poate fi făcută online doar cu un singur clic. De multe ori, realitatea a arătat că o ofertă aparent bună nu reprezintă în final un real câștig pentru consumatori. Diferențele de preț între momentul inițial al rezervării și momentul plății finale există și sunt mult mai frecvente în ceea ce privește călătoriile aeriene.

 În majoritatea acestor cazuri, creşterea preţurilor este legată de:

•    Taxele de administrare

•    Taxe pentru utilizarea cardurilor de credit

•    Taxe pentru pasagerii care efectuează check-in.

 

10 sfaturi pentru a nu avea surprize neplăcute când rezervi vacanţa online

 

•    Preţurile trebuie să fie indicate incluzând toate taxele obligatorii într-un mod clar încă de la începutul procesului de rezervare

•    Verifică dacă sunt incluse servicii suplimentare. Unele din acestea sunt incluse în preţ, iar altele nu şi, de exemplu, dacă ai nevoie de mic dejun sau de un bagaj de cală, s-ar putea ca preţul final să crească.

•    Nu te grăbi atunci când faci rezervări online pentru că de cele mai multe ori nu vei putea anula rezervarea după ce ai finalizat-o. Verifică politicile de anulare.

•    Asigură-te că ”funcţia date flexibile" nu este presetată, dacă nu ai nevoie de un asemenea serviciu.

•    Asigurare? Află ce primeşti! Dacă nu ai nevoie de o asigurare suplimentară, este bine să citeşti ce tipuri sunt incluse pentru a evita să le plăteşti în cazul în care nu-ţi sunt necesare.

•    Căsuţele deja bifate nu sunt permise în UE, aşa că fă o reclamaţie dacă găseşti aşa ceva în timpul procesului de rezervare.

•    Ai grijă că în anumite cazuri pot fi adăugate taxe pentru utilizarea cardului de credit şi caută informaţii despre acest lucru.

•    Fă capturi de ecran pentru tot ce rezervi. Acestea te vor putea ajuta în cazul în care ai probleme ulterior, de exemplu, dacă preţul final este mai mare decât cel de la începutul rezervării.

•    Verifică de două ori înainte de a finaliza rezervarea. Citeşte cu atenţie toate datele afişate pentru că orice modificare făcută ulterior, după rezervare, s-ar putea să poată fi făcută numai contra cost.

•    Verifică-ţi e-mailul pentru a vedea dacă ai primit confirmarea rezervării. Uneori, aceste mesaje pot intra în căsuţa cu SPAM/Junk Mail.

 

Sfaturi pentru comercianţi

•    Evidenţiaţi-vă ca modele de urmat – urmaţi diverse tipuri de bune practici

•    Utilizaţi o politică de indicare a preţurilor transparentă şi completă

•    Asiguraţi un serviciu de relaţii cu clienţii rapid şi folositor

•    O marcă de încredere serioasă vă poate face site-ul mai atractiv şi poate duce la creşterea încrederii consumatorilor

•    Clienţii satisfăcuţi vor împărtăşi experienţele lor pozitive online cu alţi consumatori

SURSA:eccromania.ro

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro