„Studiul de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești se finalizează până la sfârșitul acestui an. La începul anului 2018 încep lucrările pe mai multe secțiuni. Cel târziu, autostrada Sibiu-Pitești va fi deschisă traficului în 2021”, a explicat oficialul CNADNR.

Într-un interviu acordat revistei Capital, Cătălin Homor preciza că studiul geotehnic este cel mai important pentru întocmirea documentației. „Alegem traseul după care se începe studiu geotehnic. Studiul geotehnic înseamnă 4.000 de foraje la adâncimi cuprinse între 6 și 35 m. Este foarte greu să faci un studiu geotehnic pe un traseu pe care nu ai niciun drum. Autostrada trece prin munți, traversează văi, râuri. Este foarte greu de ajuns, se fac drumuri provizorii pentru foraje. Distanța admisă pentru foraje este de maxim 200 de metri. Pământul prelevat prin tuburile de foraje este pus în camion și dus la laborator unde se fac teste și calcule. Forajele nu se fac iarna. Studiul de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești va fi gata la sfârșitul acestui an”, declara Homor.

Mulţumim partenerilor Vesta, Grampet, Bilka, International Lazar Company şi Patronatului Societăţilor din Construcţii pentru implicarea în susţinerea Conferinţei CAPITAL – Construcţii şi Infrastructură 2016.

Conferința CAPITAL pe Transporturi: ȘEFUL CFR SA: Tronsonul Arad- Simeria: Licitațiile contestate amână procedura

EXCLUSIV! Conferința CAPITAL pe Transporturi: Angajații CNADNR vor fi pe șantier

Conferință CAPITAL pe Transporturi. EXCLUSIV: MasterPlanul de Transport va fi aprobat de Guvern până pe 15 aprilie

Conferință CAPITAL: Dascălu: Electrocasnicele au termen de garanție mai mare ca o autostradă! Trebuie schimbat contractul

Conferinţă CAPITAL. Erbaşu: Proiectele de infrastructură riscă să fie blocate dacă nu se preconizează o creştere a salariilor în construcţii