Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Industrie

Secretele succesului gamei Dacia, dezvăluite de Marc Suss

Autor: | | 0 Comentarii

Într-un interviu acordat publicației Automotive News, șeful programului Global Acess din grupul Renault, Marc Suss, a dezvăluit câteva dintre secretele care au dus către succes modelele „low-cost”.

Marc Suss este responsabil în cadrul grupului Renault pentru maşinile low-cost comercializate în Europa sub marca Dacia şi în alte state emergente precum Rusia, India sau Brazilia sub marca Renault. El a explicat jurnaliştilor de la Automotive News că gama Global Acess reprezintă linia de vehicule cu preţuri accesibile a grupului. Ea include trei familii de maşini: Logan – Sandero, Duster – Kaptur şi Kwid.

La solicitarea de a explica pe ce se bazează succesul gamei „Global Access”, Marc Suss a declarat:  „Primul punct este dezvoltarea conceptului design-to-cost. În mod normal, atunci când produci o maşină, cei de la planificare spun de ce componente au nevoie şi designerii explică ce doresc. Apoi aceste detalii sunt oferite inginerilor care trimit soluţia tehnică furnizorilor, iar aceştia revin cu un preţ pentru componente. Un preţ pe care îl accepţi sau nu. Noi nu lucrăm aşa în cazul Global Acess. Îi băgăm pe toţi într-o sală de şedinţe, le spunem că am dori o anumită componentă pe care suntem dispuşi să cheltuim 50 de euro, de exemplu. Ce trebuie să facem pentru a o obţine? Este un alt mod de gândire orientat către valoarea adăugată oferită clientului. Un alt punct important este volumul, scara globală la care gândim lucrurile. Producem Duster în uzine din România, Rusia, Columbia, Brazilia şi India. Dacă mergi la un furnizor şi îi soliciţi 100.000 de piese pe an acesta îţi cere un preţ, dar dacă îi ceri aceeaşi piesă în 500.000 de exemplare, preţul pe bucată este mai mic.”

În privinţa furnizorilor cu care colaborează, Suss a menţionat că „adesea este folosită experienţa marilor furnizori precum Valeo sau Delphi, dar de cele mai multe ori sunt căutaţi furnizori locali. Furnizorii mici au costuri fixe scăzute şi sunt foarte flexibili, dar trebuie ajutaţi pe partea de tehnologie. În România şi Maroc lucrăm cu mulţi furnizori mici pe care i-am ajutat să crească. Un exemplu extrem este India, unde 98% dintre componentele pentru Kwid vin de la mici furnizori locali. Altfel nu poţi vinde Kwid cu 4.000 de euro”. 

Citeşte şi:

Șeful programului care include Dacia din grupul Renault: Vom avea un SUV mai mare în familia Duster - Kaptur

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.