Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Eveniment

Schimbare la PRO TV: toate canalele postului, reunite sub acceași identitate vizuală

Autor: | | 0 Comentarii

Universul PRO va reuni toate canalele TV din grup sub același concept grafic, vizual, dar și la nivel de denumiri la sfârșitul lunii august. Astfel, grupul PRO va avea o singură identitate, un singur concept, care va fi folosit pentru toate televiziunile din grup.

Începând de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO în denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi următorul: PRO TV, PRO 2 (Acasă TV), PRO GOLD (Acasă Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA şi PRO TV Internaţional.

Pentru întregul proces de rebranding, echipa internă de marketing PRO a dezvoltat ideea, strategia, elementele grafice şi toate materialele video necesare pentru lansarea noului concept-umbrelă pentru canalele PRO.

“Rebrandingul PRO a fost şi încă mai e, pentru că nu s-a terminat, un drum destul de complex şi, pe alocuri, cu hurducături numai bune să salte creativitatea tuturor celor implicaţi. E unul dintre cele mai mari proiecte la care am participat şi m-am bucurat foarte tare să lucrez alături de o echipă pusă pe fapte mari şi cu multe, multe, multe resurse gata să rezolve problemele aparute pe parcurs. Ne-am dorit o schimbare importantă la nivel grafic, care să păstreze totuşi acea “inimă” a PRO TV-ului alături de care am crescut cu toţii şi care să poată aduce împreună sub aceeaşi umbrelă toate celelalte canale. Moştenirea PRO a fost punctul de plecare în tot ceea ce am făcut, după care, simplitatea şi coerenţa au fost două direcţii de care am ţinut cu dinţii. Ne-am dorit un PRO nou pentru telespectatori, însă un PRO care să continue în mod natural şi să ducă mai departe cel mai puternic brand tv din România”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director PRO TV.

“Am pregătit pentru toţi românii una dintre cele mai mari schimbări la nivel de brand prin care a trecut grupul PRO TV încă de la lansare. Sunt foarte mândră de rezultat şi le mulţumesc tuturor colegilor care au fost şi continuă să fie implicaţi în acest proces de rebranding! Suntem PRO!”, spune Lucia Antal, Marketing Director PRO TV.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro