Situat „strategic” intre marcile Mercedes, BMW, Renault si Smart, standul Dacia de la Salonul Auto din Paris prezinta in premiera modelul Sandero cu motorizare diesel.

Acesta are o lungime de 4,02 metri, latimea de 1,74 metri, iar inaltimea sa masoara 1,53 metri, in timp ce ampatamentul are dimensiunea de 2,58 m.
Sandero diesel are o capacitate de incarcare de maxim 1.200 dm3, cu bancheta din spate rabatata. In cazul in care aceasta este in pozitia normala, volumul portbagajului scade la 320 dm3.

0-19776-capital0002daciasanderodci.jpgSandero diesel este echipat cu un propulsor de 1,5 litri si 70 CP, putand fi comandata si o versiune mai dinamica, ce dezvolta 85 CP. Propulsorul 1,5 dCi este echipat cu a doua generatie de injectie directa Common Rail.

Cele doua versiuni de motorizare diesel au un consum mediu de circa 4,5 si respectiv 4,6 l/100km, oferindu-i astfel lui Sandero dCi posibilitatea de a concura fara probleme cu celelalte compacte diesel aflate pe piata. In aceslasi timp, emisiile de CO2 sunt de numai 120g/km.

0-19775-capital0001daciasanderodci.jpgCutia de viteze pentru versiunea dCi 70 este manuala in cinci trepte, de tipul JH3. Pentru varianta dCi 85 este disponibila o cutie tot manuala, in cinci trepte, de tipul JR5.

Motorul dCi 85 este capabil sa-l accelereze pe Sandero diesel de la 0 la 100km/h in 13 secunde. Viteza maxima ce poate fi atinsa cu Sandero diesel este de 157 km/h pentru versiunea dCi – 70 CP si 167 km/h pentru dCi – 85 CP. Capacitatea rezervorlui este de 50 litri.